"Сталися деякі непорозуміння. Усе чудово, я вільний, коронувати мене не треба"
"Рівень варварства й кровожерливості неможливо осягнути. Такі дії є грубим порушенням Женевської конвенції про поводження з військовополоненими!"
"Дипломатичні рішення це добре, якщо ти сильний. В іншому випадку Путін навіть не буде брати в цьому участі. І я думаю, що за інших обставин вони (росіяни) не будуть зацікавлені в тому, щоб зупинити війну"
«Мукачево» - дуже дорога і, без перебільшення, особлива пісня для мене. Вона про межу між “бути” і “здаватись”, між чужою вигадкою і твоєю реальністю, між тим, яким тебе малюють інші і тим, ким ти, насправді, був і є. І хоча ця пісня звучить як автобіографічна, вона - про всіх нас. Слухаючи її, кожен може знайти себе, згадати чи усвідомити свої «мукачево», «львів» чи «поділ».
Події та тенденції, які принесе нам затемнення 18 вересня, впливатимуть на нас протягом двох років.
Воєнні зусилля критично залежать від фінансування
Старший економіст Центра економічної стратегії Юрій Гайдай прослухав чотирьохгодинне засідання Податкового комітету ВР і розкритикував позицію Мінфіну через його протидію підвищенню оподаткування прибутків банків.
“Воєнні зусилля критично залежать від фінансування. На сьогодні ми маємо ситуацію, коли і зовнішні партнери не дають достатньо, і відсутня політична воля збирати більше всередині країни. Це однозначно впливатиме на перебіг війни. По податковому законопроєкту 11416-д, який підтримав Комітет, залишилося гнітюче враження. Якби законопроєктам давали назви, як у США, я б назвав його Don't Look Up Act. Був свідком унікальної ситуації, коли депутати, зокрема опозиційні, виступають за підвищення податків, а виконавча влада - проти. Я дуже хочу на початку січня написати - "вибачте, я помилявся, а Мінфін з НБУ - як у воду дивились, вони все круто прорахували". Інакше через пару місяців доведеться знову гарячково шукати джерела фінансування та різати оборонні (!!) видатки. Питання 2025-го року за існуючого дизайну податкових змін також залишається (широко) відкритим”, - написав Юрій Гайдай.
законопроєкт N11416-д був ретельно переписаний кілька разів. Спочатку проти його прийняття виступив бізнес. Позицію підприємців підтримав президент Зеленський. Законопроєкт був ретельно переписаний з урахуванням зауважень бізнесу. Але тут його розкритикували Мінфін та НБУ на засіданні комітету 28 серпня.
“Була тяжка дискусія з вилучення норми про податок 50% на банки. Депутати виступили за. Проти виступив НБУ, Мінфін та говорять категорично проти МВФ. Говорять, що доведеться докапіталізовувати банки та неможливо буде залучити 385 млрд грн на ринку до кінця року. Домовились повернутися до цього у другому читанні. Зі змін на комітеті - додали 1% для юросіб ФОПів 3 групи. Я інтерпретую відповідь Мінфіну, що буде дуже важко звести бюджет з 30 млрд грн зі 125 які запитував Мінфін. В наступному лише 127 з 340 млрд грн. Це теж велика проблема”, - зазначив заступник фінансового комітету Ярослав Железняк.
Нардеп назвав місця, де влада буде шукати гроші:
“З відповідей я прям впевнений, що ми зараз робимо помилку. Так, податки підвищувати погане рішення - але зараз це просто поїздка на великій швидкості з закритими очима у прірву. І дуже скоро це стане очевидним”, - зазначив Железняк.
І нарешті 29 серпня після гарячих суперечок нардепи склали остаточний варіант законопроєкту, за який мають проголосувати народні депутати на сесії. Голосування у залі заплановане вже на початку вересня.