Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Воєнні зусилля критично залежать від фінансування
Старший економіст Центра економічної стратегії Юрій Гайдай прослухав чотирьохгодинне засідання Податкового комітету ВР і розкритикував позицію Мінфіну через його протидію підвищенню оподаткування прибутків банків.
“Воєнні зусилля критично залежать від фінансування. На сьогодні ми маємо ситуацію, коли і зовнішні партнери не дають достатньо, і відсутня політична воля збирати більше всередині країни. Це однозначно впливатиме на перебіг війни. По податковому законопроєкту 11416-д, який підтримав Комітет, залишилося гнітюче враження. Якби законопроєктам давали назви, як у США, я б назвав його Don't Look Up Act. Був свідком унікальної ситуації, коли депутати, зокрема опозиційні, виступають за підвищення податків, а виконавча влада - проти. Я дуже хочу на початку січня написати - "вибачте, я помилявся, а Мінфін з НБУ - як у воду дивились, вони все круто прорахували". Інакше через пару місяців доведеться знову гарячково шукати джерела фінансування та різати оборонні (!!) видатки. Питання 2025-го року за існуючого дизайну податкових змін також залишається (широко) відкритим”, - написав Юрій Гайдай.
законопроєкт N11416-д був ретельно переписаний кілька разів. Спочатку проти його прийняття виступив бізнес. Позицію підприємців підтримав президент Зеленський. Законопроєкт був ретельно переписаний з урахуванням зауважень бізнесу. Але тут його розкритикували Мінфін та НБУ на засіданні комітету 28 серпня.
“Була тяжка дискусія з вилучення норми про податок 50% на банки. Депутати виступили за. Проти виступив НБУ, Мінфін та говорять категорично проти МВФ. Говорять, що доведеться докапіталізовувати банки та неможливо буде залучити 385 млрд грн на ринку до кінця року. Домовились повернутися до цього у другому читанні. Зі змін на комітеті - додали 1% для юросіб ФОПів 3 групи. Я інтерпретую відповідь Мінфіну, що буде дуже важко звести бюджет з 30 млрд грн зі 125 які запитував Мінфін. В наступному лише 127 з 340 млрд грн. Це теж велика проблема”, - зазначив заступник фінансового комітету Ярослав Железняк.
Нардеп назвав місця, де влада буде шукати гроші:
“З відповідей я прям впевнений, що ми зараз робимо помилку. Так, податки підвищувати погане рішення - але зараз це просто поїздка на великій швидкості з закритими очима у прірву. І дуже скоро це стане очевидним”, - зазначив Железняк.
І нарешті 29 серпня після гарячих суперечок нардепи склали остаточний варіант законопроєкту, за який мають проголосувати народні депутати на сесії. Голосування у залі заплановане вже на початку вересня.