В Україні перевірили вже понад 50 тисяч укриттів. Вражаюча кількість з них виявились непридатними

Читать на русском

Серед перевірених 50 тисяч укриттів 32% виявилися зачиненими або непридатними до використання

Читать на русском
укриття в Україні
В столиці 37% укриттів не придатні до використання

Серед перевірених 50 тисяч укриттів 32% виявилися зачиненими або непридатними до використання

В Україні станом на понеділок, 5 червня, після трагедії в Києві, перевірили понад 50 тисяч укриттів. З них 32% виявилися зачиненими або непридатними до використання.

Як повідомляє Міністерство внутрішніх справ, сьогодні було обстежено 79% укриттів по всій Україні. Результати перевірок не дуже втішні.

За даними МВС, 9% укриттів зачинені, а ще 23% непризначені для використання, 68% - готові для використання.

В Україні перевірили понад 50 тисяч укриттів: результати в інфографіці 1

В Києві обстежено 48% укриттів, з яких 6% були зачиненими, а 37% не придатні до використання, а 57% - готові для того, щоб там пересидіти повітряну тривогу.

В Україні перевірили понад 50 тисяч укриттів: результати в інфографіці 2

Чому перевіряють укриття в Україні

У ніч проти 1 червня під час ракетної атаки росіян у Києві загинуло троє людей, у тому числі малолітня дитина. Житель столиці, чия дружина загинула під час обстрілу окупантів розповів, що люди прибігли вночі до укриття, яке знаходиться у дитячій поліклініці, але їм ніхто не відкрив. Саме через те, що бомбосховище було зачинене і люди не встигли заховатися від ворожих повітряних цілей, вони і загинули. Слідчі розпочали досудове розслідування.

Після трагедії президент України Володимир Зеленський наказав провести за 10 днів ревізію всіх захисних споруд в Києві та по всій Україні. Відповідальні за це - Олександр Камишін та міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.

4 червня в столиці здійснили першу перевірку і зробили ревізію понад тисячі укриттів. З них 44% виявились непридатними для використання або закритими зовсім.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.