“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Уряд Словенії з 1 червня 2023 року запровадив єдиний проїзний. Він дозволить користуватись усіма видами транспорту по країні, окрім міського.
У Словенії з`явився єдиний квиток. На місяць за нього потрібно буде сплатити 70 євро. На рік такий проїзний коштуватиме 560 євро.
Про це йдеться у повідомленні сайту finance.ua з посиланням на themayor.eu. Словенія стала четвертою після Люксембургу, Німеччини та Угорщини країною в Європі, яка зробила громадський транспорт державною політикою. Таким чином влада намагається рекламувати такі пересування як альтернативу приватним авто.
Пасажири платитимуть 70 євро за місячний квиток та 560 євро за річний. Крім цього будуть доступні короткі абонементи:
«Словенський абонемент на місяць буде дорожчим за його німецький та угорський аналоги (49 і 25 євро відповідно), однак він матиме перевагу в тому, що його можна передавати», - йдеться у повідомленні.
За такої умови проїзний коштуватиме трохи дорожче — 90 євро за місяць та 720 євро за рік.
До цього влада оплачувала вартість річного проїзного по всій країні для студентів, за винятком міських автобусів. За відсутності такого пільгового квитка діти віком від 6 до 15 років матимуть право на 50% знижку на всі квитки.
З 1 травня 2023 року у Німеччині почав діяти проїзний для громадського транспорту на всій території країни. Такий квиток коштує 49 євро. За цю ціну можна подорожувати міськими автобусами, трамваями, метро та приміськими поїздами.
Проте швидкісні поїзди та автобуси далекого прямування оплачуються окремо.
«Виняток зроблено лише для сполучення в Баден-Вюртемберзі: на відрізку між Штутгартом і Зінгеном власники універсального проїзного можуть скористатися послугами швидкісних поїздів, бо це єдине сполучення між цими населеними пунктами», - йдеться у повідомленні.
Однак німці критикують єдиний квиток за дорожнечу. За умов його використання, за провезення велосипеда треба буде доплачувати, як і за проїзд у вагонах першого класу.
Інформатор писав про єдиний квиток з України до Чехії та Польщі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.