«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Чи стане квиток у нагоді пасажирам, залежить від вартості, яку встановить адміністрація
КМДА схвально сприйняла петицію від пасажирів столиці про запровадження 90-хвилинного квитка у громадському транспорті Києва. Для чого він потрібен і коли буде впроваджений в дію?
Про схвалення петиції отримано відповідь від заступника голови КМДА. Також його підтримала Транспортна комісія Київради. Про це повідомили в Телеграм-каналі Пасажири Києва.
"За інформацією Головного інформаційно-обчислювального центру (ГІОЦ), система технічно готова реалізувати електронний квиток, що використовується впродовж 90 хвилин з моменту його активації", — йдеться у листі заступника голови КМДА Петра Оленича.
Петицію також підтримав директор Департаменту транспорту Руслан Кандибор. Однак він вважає, що необхідно переглянути вартість такого квитка.
Таким чином, у КМДА планують не дозволити безкоштовні пересадки, а додати ще один вид квитка до існуючого переліку. Чи стане він у нагоді пасажирам, залежить від вартості, яку встановить адміністрація.
Наразі Київ — єдина європейська столиця, де купувати будь-які абонементи менш вигідно, ніж разові квитки. Зараз вартість місячного проїзного для киянина (1300 гривень) перевищує вартість 162 разових квитків. Для порівняння, у Празі вартість абонемента на місяць (960 гривень) дорівнює 18 разовим квиткам.
У багатьох містах Європи разовий квиток дозволяє без додаткової плати пересідати на інший транспорт протягом вказаного часу — це може бути 20 хвилин, 60 хвилин, дві години тощо. Вартість разового квитка, відповідно, залежить від часу, протягом якого діє можливість зробити пересадку. Квиток не стає недійсним, коли спливає зазначений час, — пасажир може завершити поїздку, але не робити пересадку.
Раніше ми писали, що в Німеччині з 1 травня почне діяти єдиний квиток, який дозволяє за 49 євро їздити всією країною та в сусідні країни. Оформити квиток зможуть як громадянам Німеччини, так і туристи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.