“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Чи стане квиток у нагоді пасажирам, залежить від вартості, яку встановить адміністрація
КМДА схвально сприйняла петицію від пасажирів столиці про запровадження 90-хвилинного квитка у громадському транспорті Києва. Для чого він потрібен і коли буде впроваджений в дію?
Про схвалення петиції отримано відповідь від заступника голови КМДА. Також його підтримала Транспортна комісія Київради. Про це повідомили в Телеграм-каналі Пасажири Києва.
"За інформацією Головного інформаційно-обчислювального центру (ГІОЦ), система технічно готова реалізувати електронний квиток, що використовується впродовж 90 хвилин з моменту його активації", — йдеться у листі заступника голови КМДА Петра Оленича.
Петицію також підтримав директор Департаменту транспорту Руслан Кандибор. Однак він вважає, що необхідно переглянути вартість такого квитка.
Таким чином, у КМДА планують не дозволити безкоштовні пересадки, а додати ще один вид квитка до існуючого переліку. Чи стане він у нагоді пасажирам, залежить від вартості, яку встановить адміністрація.
Наразі Київ — єдина європейська столиця, де купувати будь-які абонементи менш вигідно, ніж разові квитки. Зараз вартість місячного проїзного для киянина (1300 гривень) перевищує вартість 162 разових квитків. Для порівняння, у Празі вартість абонемента на місяць (960 гривень) дорівнює 18 разовим квиткам.
У багатьох містах Європи разовий квиток дозволяє без додаткової плати пересідати на інший транспорт протягом вказаного часу — це може бути 20 хвилин, 60 хвилин, дві години тощо. Вартість разового квитка, відповідно, залежить від часу, протягом якого діє можливість зробити пересадку. Квиток не стає недійсним, коли спливає зазначений час, — пасажир може завершити поїздку, але не робити пересадку.
Раніше ми писали, що в Німеччині з 1 травня почне діяти єдиний квиток, який дозволяє за 49 євро їздити всією країною та в сусідні країни. Оформити квиток зможуть як громадянам Німеччини, так і туристи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.