"Україна відкинута на 100 років назад, їхня енергетична система знищується. А скільки українців покинули країну і тепер живуть в інших державах? Вони можуть ніколи не повернутися"
"Якщо буде справедлива угода, якщо президент Трамп, я в це вірю, зможе гарантувати нам цю сильну та незворотну безпеку" для України, то ми рухатимемося на дипломатичному шляху. Я розумію, що без Росії неможливо дипломатично закінчити цю війну"
Очевидно, коли Трамп поговорить з Путіним, для нього стане зрозумілим, що з РФ немає сенсу домовлятись про щось. І що треба просто трошки ще додати спроможності Україні нанести мілітарні поразки Росії
Ця пісня про співзалежну жінку, яка перебуває у стосунках, де її знецінюють. Усі навколо бачать це ставлення і не можуть зрозуміти чому вона досі там... Чому не бачить очевидних речей, виправдовує щоразу таке ставлення до себе. Де її самоцінність? Як можна таке допускати?
Перший поїзд з автомобільними причепами, пристосованими для буксирування сідельними тягачами, вирушить у Європу вже у червні
У червні цього року "Укрзалізниця" планує запустити тестовий контрейлерний потяг до країн Євросоюзу. Йдеться про "напівпоїзд-напівфуру" - так називають фахівці між собою потяг із напівпричепом для великих вантажних автомобілів. Випробування в Україні поїзд нового типу пройшов успішно.
Про це заявив директор з комерційної роботи та логістики АТ "Укрзалізниця" Тимофій Мураховський, пише Rail Insider.
"Ми успішно випробували платформу для контрейлерних перевезень у внутрішньодержавному сполученні. На черзі — відправлення через кордон. Здійснили тестовий прогін платформи, на якій стояв не тягач і напівпричіп, а саме напівпричіп. Це випробування дуже успішно пройшло. Ми маємо можливість сформувати парк із приблизно 100 платформ", - розповів Мураховський.
Він розповів, що проводяться результативні переговори з партнерами щодо контрейлерних перевезень. І першою країною, куди поїде поїзд, буде Польща.
За словами Тимофія Мураховського, запровадження регулярних контрейлерних перевезень дозволить скоротити логістичні витрати та вирішити питання дефіциту водіїв.
"Це дозволяє, по-перше, вирішити проблему черг на кордонах, а, по-друге, оптимізувати штат, тому що ми всі знаємо проблему з наймом водіїв. А це вирішує проблему кардинально", - наголосив Мураховський.
Нагадаємо також, що у лютому "Укрзалізниця" завершила реконструкцію двох дільниць у Львівській області, що дозволило відновити міжнародний залізничний маршрут європейською колією Перемишль - Нижанковичі - Хирів - Смільниця - Устрики Долішні - Заґуж. А вже у квітні українські та польські залізничники організували першу тестово-випробувальну поїздку поїзда маршрутом Люблін – Рава-Руська колією європейської ширини 1435 мм.
Як писав Інформатор, працівники Укрзалізниці змогли відчепити палаючий вагон від потягу "Херсон-Львів", який загорівся під час ракетної атаки росіян, та без запізнення домчати пасажирів у тилове місто.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.