Укрзалізниця планує запустити до Євросоюзу тестовий контрейлерний потяг: що це таке і куди він поїде

Читать на русском

Перший поїзд з автомобільними причепами, пристосованими для буксирування сідельними тягачами, вирушить у Європу вже у червні

Читать на русском
Укрзалізниця
Контрейлерний потяг “Ярослав” — один із проєктів Укрзалізниці для додаткових перевезень до ЄС. Фото: Укрзалізниця

Перший поїзд з автомобільними причепами, пристосованими для буксирування сідельними тягачами, вирушить у Європу вже у червні

У червні цього року "Укрзалізниця" планує запустити тестовий контрейлерний потяг до країн Євросоюзу. Йдеться про "напівпоїзд-напівфуру" - так називають фахівці між собою потяг із напівпричепом для великих вантажних автомобілів. Випробування в Україні поїзд нового типу пройшов успішно.

Про це заявив директор з комерційної роботи та логістики АТ "Укрзалізниця" Тимофій Мураховський, пише Rail Insider.

"Ми успішно випробували платформу для контрейлерних перевезень у внутрішньодержавному сполученні. На черзі — відправлення через кордон. Здійснили тестовий прогін платформи, на якій стояв не тягач і напівпричіп, а саме напівпричіп. Це випробування дуже успішно пройшло. Ми маємо можливість сформувати парк із приблизно 100 платформ", - розповів Мураховський.

Він розповів, що проводяться результативні переговори з партнерами щодо контрейлерних перевезень. І першою країною, куди поїде поїзд, буде Польща. 

У чому перевага контрейлерного потяга

За словами Тимофія Мураховського, запровадження регулярних контрейлерних перевезень дозволить скоротити логістичні витрати та вирішити питання дефіциту водіїв.

"Це дозволяє, по-перше, вирішити проблему черг на кордонах, а, по-друге, оптимізувати штат, тому що ми всі знаємо проблему з наймом водіїв. А це вирішує проблему кардинально", - наголосив Мураховський.

Нагадаємо також, що у лютому "Укрзалізниця" завершила реконструкцію двох дільниць у Львівській області, що дозволило відновити міжнародний залізничний маршрут європейською колією Перемишль - Нижанковичі - Хирів - Смільниця - Устрики Долішні - Заґуж. А вже у квітні українські та польські залізничники організували першу тестово-випробувальну поїздку поїзда маршрутом Люблін – Рава-Руська колією європейської ширини 1435 мм.

Як писав Інформатор, працівники Укрзалізниці змогли відчепити палаючий вагон від потягу "Херсон-Львів", який загорівся під час ракетної атаки росіян, та без запізнення домчати пасажирів у тилове місто. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.