Укрзалізниця почала аналізувати звернення пасажирів за допомогою ChatGPT

Читать на русском

Штучний інтелект допомагає сортувати звернення пасажирів за темами

Читать на русском
Укрзалізниця та штучний інтелект
Укрзалізниця та штучний інтелект

Штучний інтелект допомагає сортувати звернення пасажирів за темами

Протягом одного дня Укрзалізниця отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше обробляли вручну - тепер цю роботу виконує чат-бот ChatGPT. 

Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами. Таке застосування ChatGPT дозволяє пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків. 

Написати побажання чи пропозиції Укрзалізниці з будь-якого приводу можна:

Також отримати відповідь на свої питання можна за телефоном гарячої лінії 0 800 503 111.
Раніше Інформатор повідомляв, що Укрзалізниця змінила правила повернення коштів за квитки. Тепер пасажирам будуть повертати повну вартість за купе та половину за плацкарт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.