Війна закінчиться у 2025 році. Або її можна буде завершити мирними переговорами, або одна з воюючих сторін буде знищена
У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
Досконале поєднання – це історія справжнього кохання, яке гармонійно переплітає серця двох людей у нерозривний союз. Ця пісня створена для тих, хто цінує теплоту стосунків і силу єдності.
Штучний інтелект допомагає сортувати звернення пасажирів за темами
Протягом одного дня Укрзалізниця отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше обробляли вручну - тепер цю роботу виконує чат-бот ChatGPT.
Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами. Таке застосування ChatGPT дозволяє пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
Написати побажання чи пропозиції Укрзалізниці з будь-якого приводу можна:
Також отримати відповідь на свої питання можна за телефоном гарячої лінії 0 800 503 111.
Раніше Інформатор повідомляв, що Укрзалізниця змінила правила повернення коштів за квитки. Тепер пасажирам будуть повертати повну вартість за купе та половину за плацкарт.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.