Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
VIRA: "Перший раз я зустрілася з ним, коли мені було 18. Ми просто познайомилися і я поїхала. Потім зустрілися знов і навіть трохи пожили разом, декілька місяців. Але, як іноді буває, щось не складалося… Він чекав на мене… І я повернулась.. З цього моменту моя любов зростала з кожним днем, і сьогодні я нарешті хочу про це розповісти…"
Штучний інтелект допомагає сортувати звернення пасажирів за темами
Протягом одного дня Укрзалізниця отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше обробляли вручну - тепер цю роботу виконує чат-бот ChatGPT.
Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами. Таке застосування ChatGPT дозволяє пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
Написати побажання чи пропозиції Укрзалізниці з будь-якого приводу можна:
Також отримати відповідь на свої питання можна за телефоном гарячої лінії 0 800 503 111.
Раніше Інформатор повідомляв, що Укрзалізниця змінила правила повернення коштів за квитки. Тепер пасажирам будуть повертати повну вартість за купе та половину за плацкарт.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.