“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Заміна колій згідно з європейськими стандартами є частиною стратегії розвитку Укрзалізниці
6 квітня успішно завершилася тестово-випробувальна поїздка євроколією 1435 мм із Польщі до Рава-Руської. На борту першого рейса разом із залізничниками перебували Міністр інфраструктури Польщі Анджей Адамчик та Віцепрем'єр-міністр з відновлення України, міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
Сполучення планується відкрити для пасажирів влітку та організувати по Рава-Руській зручний пересадочний хаб між поїздами з Варшави по євроколії 1435 мм та поїздами зі Львова по українській колії 1520 мм. У перспективі розглядатиметься проєкт подовження європейської колії безпосередньо до Львова.
Україна планує побудувати низку євроколій до Польщі. До кінця цього року мають завершити будівництво першої євроколії, що з'єднає Львів та Варшаву і проходитиме через міста Рава-Руська та Гребенне. Також планують побудувати євроколію із Кракова через Медику та Львів до Івано-Франківська. Потенційно цей маршрут можна буде продовжити територіями Румунії та Молдови до Одеського порту.
Якби не різниця в ширині колії, залізничні перевезення з Польщі чи Румунії в Україну могли б бути набагато швидшими, без необхідності пересадки пасажирів та перевантаження товарів у прикордонних «сухих портах». Ширина колії 1520 мм була встановлена за часів царської імперії для захисту від залізничного вторгнення із Заходу. Зараз ці традиції стали на заваді сучасній Україні. Через це черга вантажних вагонів до переходу Рава Руська-Гребенне розтягнулася більш ніж на 20 кілометрів з українського боку. Товари, що перевозяться залізницею, повинні перевантажуватися на прикордонних перевантажувальних терміналах, наприклад, у Медиці.
Як раніше повідомляв Інформатор, судячи з Плану роботи уряду на 2023 рік, Кабінет міністрів розпочинає масштабні зміни на Укрзалізниці. Йдеться про зміну ширини колії та реконструкцію вокзалів, з метою зробити їх більш доступними для людей з інвалідністю.
Подписывайтесь на наш Telegram-канал, чтобы не пропустить важные новости. За новостями в режиме онлайн прямо в мессенджере следите на нашем Telegram-канале Информатор Live. Подписаться на канал в Viber можно здесь.