Петицію підписало трохи більше 18 000 осіб
Все більше розважальних сервісів додає чи планує додати українську мову до інтерфейсу. Але не Twitch. Наразі все, що ми маємо на найбільшій стрімінговій платформі — позначка “українська” в описі до стріму. А в рекомендаціях до перегляду Twitch і досі стабільно пхає користувачам російські канали.
Тому активісти відкрили петицію за впровадження українського інтерфейсу у Twitch. Український кіберспортивний коментатор Віталій Волочай у своєму Тelegram-каналі повідомив, що вів перемовини з представниками платформи. Вони нібито готові додати українську мову інтерфейсу, але спершу хочуть почути від спільноти, чи дійсно в цьому є потреба.
Активісти наголошують, що зараз як ніколи важливо підписати петицію про додання української мови на Twitch. Наразі петицію підписало трохи більше 18 000 осіб, проте голосів потрібно набагато більше.
Перше звернення зробили у 2016 році — власне, це і є та петиція, яку ви бачите. Втім, в 2019 році адміни Twitch її закрили, коли там було 11,8 тис. підписів. Далі у 2021 році стрімери розмістили нову петицію, активність і розголос якої суттєво перевершували першу (за кілька днів там назбиралося більше голосів, ніж в оригінальній петиції за рік). За кілька тижнів один із адмінів Twitch відновив першу петицію, а друга безслідно зникла разом із усіма голосами. Бо навіть якщо й припустити, що частина користувачів підтримала обидва звернення, там було би однозначно більше більше 12 тисяч підписів.
Утім, яким би підступом не займалися окремі працівники платформи в минулому, зараз Twitch готовий переглянути пріоритети. Тому зараз як ніколи важливо підписати петицію про додання української мови на платформу. Утім, потрібно пам'ятати, що значно ціннішим і показовішим є те, скільки глядачів збирається на україномовних трансляціях та яку підтримку отримують україномовні стрімери.
Нещодавно видання Трибуна з посиланням на Product Manager сервісу Streams Charts Назара Бабенко повідомило, що україномовні трансляції на Twitch за останній рік зросли вдесятеро. Зі слів експерта, у першому кварталі 2022 року обсяг трансляцій становив близько 840 тисяч годин перегляду. У другому кварталі 2023-го – 10,8 мільйона годин перегляду. Серед усіх годин переглядів частка кіберспортивних стриму складає 42,8%.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.