Не пишіть в соцмережах: кому скаржитися на неякісні харчі

Держпродспоживслужба просить скаржитись на погану їжу

Неякісні продукти Фото - Getty Images
Неякісні продукти Фото - Getty Images

Наразі Держпродспоживслужба часто отримує повідомлення або згадування в соціальних мережах, в яких споживачі інформують про порушення умов зберігання, виробництва та/або реалізації харчових продуктів. Про це повідомляє Держпродспоживслужба

“Держпродспоживслужба нагадує, що постановою Уряду від 13.03.2022 № 303 в Україні припинено проведення планових заходів державного нагляду (контролю) на період дії воєнного стану. Проте, відповідно до наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 року № 5, позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері безпечності харчових продуктів та окремих показників можуть проводитись, зокрема, на підставі офіційного звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності)”, - йдеться в повідомленні. 

Тому, за наявності інформації про порушення в сфері безпечності харчових продуктів, просять не тільки ділитись такою інформацією в соціальних мережах, а направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
  • написати листа на електрону пошту econsumer - info@dpss.gov.ua;
  • надати в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
  • зателефонувати на «гарячу лінію» за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.

Як поскаржитись на зависокі ціни на ліки

З 1 березня за рішенням Кабінету Міністрів України відновлено перевірки за цінами на лікарські засоби в аптечних закладах і здійснює контроль Держпродспоживслужба. 

Кожен громадянин має право звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів, у разі виявлення випадків продажу лікарських засобів за завищеними цінами. Для цього необхідно вказати наступну інформацію у звернені: 

  • назву суб’єкта господарювання, його організаційно-правову форму (ФОП, ТОВ, ПП тощо) та місцезнаходження аптеки;
  • перелік лікарських засобів, на які завищено ціни;
  • копії відповідних документів (чеки, квитанції, фотографії цінників тощо).

З переліком ліків, на які знижені ціни, можна ознайомитися за посиланням на офіційному вебпорталі МОЗ. Для подання звернення до територіальних органів Держпродспоживслужби споживачі можуть скористатися будь-яким способом: за номером телефону, на поштову або електронну адресу, а також заповнити електронну форму

Якщо ви вирішили скористатися поштовою чи електронною адресою, то пропонуємо для використання форму звернення (скарги). Звертаємо увагу, що письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube