У ПФУ розповіли, що робити у разі втрати пенсійної картки: покрокова інструкція

При втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її

Пенсійна картка
Після втрати картки банк видасть нову

У разі втрати картки, на яку надходила пенсія, можна отримати нову, звернувшись до банку. Перед цим потрібно попередити фінустанову про втрату, тоді карту заблокують, а пенсіонер збереже свої кошти. Про це повідомляє пресслужба Пенсійного фонду України (ПФУ).

Так, при втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, яка обслуговує карту, і повідомити про втрату. Щоб зберегти гроші, співробітники банку заблокують карту. Заблокувати карту людина може також самостійно через мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.

"Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку. Як правило, нова карта "прив’язується" до поточного банківського рахунку пенсіонера", - кажуть у Пенсійному фонді.

А якщо пенсіонер змінює банк, то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.

Як українським біженцям оформити пенсію

У Пенсійному фонді пояснили, що українці, які зараз тимчасово перебувають за кордоном та досягли пенсійного віку, можуть оформити пенсію дистанційно.
Для цього слід скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду. Для подання заяви на призначення пенсії потрібно:

  1. Зайти на вебпортал ПФУ.
  2. Увійти в особистий кабінет коштом кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  3. У розділі «Про пенсійне забезпечення» виберіть вкладку «Заява про призначення пенсії».
  4. Дати згоду на дистанційне інформування, обравши спосіб отримання повідомлень щодо обробки заяви. Натисніть «Продовжити» та вибрати вид пенсії (наприклад, «Пенсія за віком»).
  5. Заповнити анкету та дати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних.
  6. Прикріпити скан-копії документів, перелік яких буде подано перед формуванням заяви.
  7. Перевірити внесені дані, при необхідності відкоригувати їх, після чого підписати заяву за допомогою КЕП та натиснути «Підписати та відправити до ПФУ».

Але тим, хто не має всіх необхідних документів чи має проблеми з підтвердженням стажу чи зарплати, то до Пенсійного фонду доведеться звертатися особисто. Якщо ви встигнете звернутися до ПФУ протягом 3 місяців після досягнення пенсійного віку, то пенсія буде призначена у строк, якщо ж – через три місяці, то пенсійні виплати призначать з моменту звернення, тобто певну суму пенсії буде втрачено.

Нагадаємо, у лютому Укрпошта виплатила майже 9 млрд грн пенсій.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube