У магазинах АТБ реалізація соціальних продуктів не зупиняється. У компанії офіційно прокоментували чутки

Читать на русском

Чутки з'явилися через поновлення держрегулювання цін

Читать на русском
У магазинах АТБ реалізація соціальних продуктів не зупиняється. У компанії офіційно прокоментували чутки

Чутки з'явилися через поновлення держрегулювання цін

Кабінет Міністрів України вирішив повернути держрегулювання цін на соціально-значущі продукти харчування. До кінця карантину надбавка на цю категорію продуктів не може перевищувати 10%, що, своєю чергою, може призвести до дефіциту цих продуктів на полицях магазинів деяких торгових мереж.

Після цього у багатьох ЗМІ з'явилася інформація, що компанія АТБ припиняє продаж олії, яєць, гречки та інших соціально значущих продуктів. Проте ця інформація не відповідає дійсності, - повідомляє Інформатор із посиланням на генерального директора корпорації АТБ Бориса Маркова.

Декілька днів тому Борис Марков розповів, до чого може призвести держрегулювання цін, яке вирішив запровадити Кабмін.

“Встановлена ​​планка націнки не більше ніж у 10% за документом не покриває витрати більшості операторів ринку на логістику, сезонне списання та інші операційні послуги. Отже, цілком може призвести до призупинення реалізації зазначених продуктів харчування до моменту налагодження всіх процесів та розуміння порядку їх ціноутворення”, - зазначив Борис Марков.

 

У магазинах АТБ реалізація соціальних продуктів не зупиняється. У компанії офіційно прокоментували чутки 1

Після цього і з'явилися ті самі чутки, які поширювали деякі ЗМІ, про припинення продажу цих продуктів. Однак у магазинах торгової мережі АТБ-маркет запевняють, що не збираються прибирати з полиць соціально-значущі продукти.

“Поспішаємо запевнити, що реалізація соціально-значущих продуктів у магазинах нашої торгової мережі не зупинятиметься. А ось в інших операторів ринку – питання відкрите”, – заявив Марков.

 

У магазинах АТБ реалізація соціальних продуктів не зупиняється. У компанії офіційно прокоментували чутки 2

За його словами, асоціація рітейлерів України (RAU), Європейська бізнес асоціація (EBA), учасники та експерти ринку продуктового рітейлу вже підготували та направили пакет документів уряду, де виклали своє бачення та пропозиції, які допоможуть вийти із ситуації.

 

У магазинах АТБ реалізація соціальних продуктів не зупиняється. У компанії офіційно прокоментували чутки 3

Партнерський матеріал

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.