У клієнтки ПУМБ при оплаті комунальних списали з картки 318 доларів та виставили заборгованість у 4 619 гривень - реакція фінустанови на ситуацію

Читать на русском

Жінка зателефонувала на гарячу лінію ПУМБ, карту одразу заблокували, але після цього були ще спроби списання грошей

Читать на русском
ПУМБ
Скарга клієнтки ПУМБ на обслуговування

Жінка зателефонувала на гарячу лінію ПУМБ, карту одразу заблокували, але після цього були ще спроби списання грошей

Жінка незадоволена обслуговуванням ПУМБ та скаржиться на шахрайські дії з боку банку. У неї при оплаті комунальних послуг списали кошти з рахунку та виставили заборгованість. Фінустанова карту заблокувала, але коштів не повернула.  

Відповідну скаргу клієнтка опублікувала на сайті "Мінфіну". Вона вирішила розрахуватися за комуналку, але з її зарплатної картки  ПУМБ списали кошти на покупки AliExpress. 

"11 листопада 2023 року о 09:42 зробила оплату комунальних послуг через Нова-ком (система комунальних розрахунків у Кривому Розі) із зарплатної картки банку ПУМБ. Після оплати жодних транзакцій, оплат, покупок не робила. О 15:57 з моєї карти списали 123 доларів, о 16:57 - 195 доларів. На телефон прийшли повідомлення, що гроші списуються на покупки в AliExpress (глобальний віртуальний торговий майданчик)", - вказала клієнтка.

Вона зателефонувала на гарячу лінію ПУМБ, карту одразу заблокували. Після цього були ще спроби списання грошей.

"Заяву на повернення грошей написала, до поліції теж зверталася. 20 листопада 2023 року гроші, списані шахраями, прийшли на карту у гривневому еквіваленті, але вони заблоковані. 25 листопада 2023 року надійшло повідомлення на телефон, про списання 123 доларів (за курсом 4 619 гривень). На моїй зарплатній картці тепер баланс з мінусом -4 619 гривень. Куди дивиться служба безпеки банку? Як можна довіряти свої гроші банку? Де гарантія, що мою наступну зарплату не викрадуть? Телефонувала на гарячу лінію в ПУМБ, де мене перемикали від фахівця до фахівця, зрештою останній оператор сказала, що ПУМБ розглянув мою заяву і вирішив гроші не повертати, порадила самій розбиратися з організацією, куди були списані гроші. Це взагалі нормально? Навіщо такі банки потрібні?", - скаржиться клієнтка.

Реакція ПУМБ на ситуацію

У ПУМБ заявили, що їм дійсно шкода, що клієнтка постраждала від такої ситуації. Її звернення зареєстрували та направили у роботу відповідального спеціаліста. 

"Ми уважно розглянули ваше звернення та дізналися, що повторне списання відбулося за ініціативи банку-еквайра, оскільки він скасував оскарження списаної суми. З нашої сторони, 27 листопада 2023 року було продовжено оскарження даної операції. Деталі ми надіслали вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці. Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в інтернеті буде неможлива. Радимо не вводити дані картки на сумнівних сайтах, завжди перевіряти їх надійність та використовувати для інтернет-оплат окрему картку з обмеженими лімітами та сумою, на приклад, віртуальну. Нам прикро, що дана ситуація викликала у вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково вас повідомимо", - зазначили у банку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.