Гроші зняли в одному з банкоматів Дніпропетровської області
Жінка на рахунок отримала дивіденди у розмірі 850 250 гривень. З нього невідомі зняли 321 742 гривні, хоча ліміт на добу був не більше 100 тисяч гривень. В Ощадбанку говорять, що жодних порушень з їх боку немає.
Як йдеться у рішенні Київського районного суду Харкова, жінка з 05.03.2020 року має відкритий рахунок у філії - Харківське обласне управління АТ "Ощадбанк". У 2022 році вона звернулась до відділення банку із заявою про відкриття рахунку та оформлення карти "Преміум-інфініті".
Згодом на її поточний рахунок надійшли дивіденди за 2021 рік у розмірі 850 250 гривень. Клієнтка знімала у касі відділення по 10 тисяч гривень, а також отримувала по 100 тисяч гривень в касі відділення оскільки банк встановив ліміт у сумі 100 тисяч гривень на добу.
Жінці зателефонувала невідома особа, представились службою безпеки банку, повідомили суму коштів, які вона знімала напередодні та запропонували активізувати свою карту. Вона відповіла, що сама звернеться до банку. Жодних даних у неї не запитували та ніяких даних не надавала. Про дзвінок повідомила гарячу лінію банку та директора відділення банку, а також оператора в касі, коли отримувала готівку.
У відділенні банку жінці видали карту та 100 тисяч гривень, оскільки більше не дозволяв ліміт. В мобільному додатку Ощад 24/7 побачила ще одну картку, яку не відкривала, про що повідомила оператора та директора відділення. У відділенні їй повідомили, що це збій чи помилка.
В цей же день побачила повідомлення від Ощадбанку про термін дії картки, в додатку Ощад 24/7 помітила багато відкритих рахунків і негайно зателефонувала на гарячу лінію банку з вимогою заблокувати рахунок та рух грошових коштів оскільки ці операції здійснювались не нею. Також повідомила директора відділення, який порекомендував блокувати рахунок самостійно. Зайшла в додаток Ощад 24/7, але доступ зник. Вона зателефонувала мобільному оператору та заблокувала SIM-картку.
Попри всі намагання, з її карткового рахунку невідомі зняли 321 742 гривень, хоч ліміт на добу був не більше 100 тисяч гривень. Будь-яких даних про номер рахунку, паролі, номера телефонів, особисті дані та інше, нікому не повідомляла. За заявою жінки відомості внесли до ЄРДР. В ході досудового розслідування по кримінальному провадженню з'ясувалось, що кошти переказали на інші карткові рахунки, які зняли в одному з банкоматів розташованих на території Дніпропетровської області.
Жінка вважає, що банк не переконавшись у належному користувачеві та не перевіривши надав сторонній особі доступ до акаунту в системі Ощад24, що призвело до викрадення коштів. Вона звернулась з письмовою претензією до АТ "Ощадбанк" з вимогою повернути на її банківські рахунки кошти в сумі 321 742 гривень.
У листі банку зазначали, що проведенню списань передував успішний вхід в мобільний додаток з коректним вводом ПІН-коду. Тож з боку банку жодних порушень зобов'язань за договором немає.
"Під час розгляду справи не встановлено вини банку. Ним підтверджено ідентифікацію клієнта та виконання переказів відповідно до вимог законодавства і положень укладеного договору. Натомість позивачка належних та допустимих доказів на підтвердження не виконання банком законодавства або умов договору суду не надала та не довела обставин, що становлять підставу заявленого позову", - зазначили у суді.
Також жінка не надала доказів на підтвердження як незаконних дій Ощадбанку, так і наявності заподіяної їй шкоди. Суд відмовив у задоволенні позову.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.