Київстар змінив тарифний план клієнту та списав гроші за послугу, яку він не замовляв: що вирішив суд

Читать на русском

Клієнт Київстару наголосив, що не подавав заявку на додаткову послугу "S1M для планшета"

Читать на русском
Суд проти Київстару
Клієнт вимагає компенсацію від Київстару в розмірі 19 тисяч гривень

Клієнт Київстару наголосив, що не подавав заявку на додаткову послугу "S1M для планшета"

Чоловік вирішив змінити тарифний план, вартість якого становить 150 гривень на місяць. Разом з тим Київстар додатково зняв кошти за послугу, яку він не замовляв. Клієнт вимагає виплатити йому списані з рахунку 215 гривень та компенсацію у розмірі 19 тисяч гривень.

Як йдеться у рішенні Білоцерківського міськрайонного суду Київської області. Клієнт Київстару вирішив змінити поточний тарифний план. Він обрав тарифний план "Smart", вартість якого становить 150 гривень на місяць. Менеджер центру продажу та обслуговування абонентів повідомив, що для переходу на даний тариф необхідно оплатити його місячну вартість в розмірі 150,00 гривень, а також вартість зміни тарифу в сумі 35,00 гривень. 

Клієнт у терміналі центру обслуговування одразу поповнив свій мобільний рахунок на суму 190 гривень. Київстар зняв плату за новий тарифний план в розмірі - 150,00 гривень, плату за зміну тарифу в сумі 35 гривень, а також 30 гривень (SIM для планшета), однак, в тарифі "Smart" послуга "S1M для планшета" не міститься. Він не подавав заявку на таку додаткову послугу.

Попри списання Київстаром вищевказаних сум, чоловік не зміг здійснити вихідні дзвінки, оскільки в нього не достатньо коштів на рахунку. Він вимагає стягнути з оператора на його користь вартість списаних з мобільного рахунку коштів в сумі 215,00 гривень та моральну шкоду в розмірі 19 тисяч гривень. 

Суд з'ясував, що чоловік самостійно замовив послугу "SIM для планшета" на підставі поданої ним письмової заяви та обрав тарифний план "Київстар 4G Extra" при укладенні договору. Заявка про скасування послуги "SIM для планшета" надійшла від нього 01.01.2021 року, а відповідно до п. 2 публічного договору була виконана з першого числа місяця, тобто із 01.02.2021 року. Відповідно нарахування 01.01.2021 року Київстаром були правомірними. 01.01.2021 року через недостатність коштів на рахунку виникла заборгованість по оплаті абонентської плати за замовлені послуги у січні 2021 року, у зв'язку із якою абоненту обмежили надання послуг у вигляді вихідних дзвінків. Клієнту надавались оператором роз'яснення про наявність заборгованості та необхідність її погасити для відновлення можливості надання послуг вихідних дзвінків.

Рішення суду 

"Позовні вимоги чоловіка про стягнення з відповідача (Київстар) незаконно знятих з його рахунку коштів у сумі 215 гривень є не обґрунтованими та не підтверджені належними доказами", - наголошується у рішенні суду.

Чоловік також не надав жодних доказів заподіяння йому сильних душевних страждань незаконними діями компанії. Відповідно суд відмовив у задоволенні його позовних вимог. Вирок набрав законної сили. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.