Жінка звернулася на гарячу лінію ПриватБанку та поліцію
Жінка вимагає від ПриватБанку повернення коштів, які списали з її рахунків. Загальна сума складає 12 446 гривень. Також клієнтка хочу відшкодування моральної шкоди у розмірі 6 тисяч гривень. Жінка є клієнтом АТ КБ "ПриватБанк" та має відкриті рахунки. 08.06.2021 року невідомі зробили дублікат її SIM-карти. Вказаний номер телефону був фінансовим номером. З рахунку списали грошові кошти. Вона не давала дозволу на це і звернулась на гарячу лінію фінустанови з вимогою заблокувати картки, відкриті на її ім'я та повідомила про факт шахрайства.
Як йдеться у рішенні Октябрського районного суду Полтави, жінка звернулась з повідомленням про вчинення кримінального правопорушення до поліції. Її визнали постраждалою. Крім того, вона звернулася до ПриватБанку з письмовою вимогою щодо повернення безпідставно списаних грошових коштів та проведення службового розслідування. Проте, фінустанова не вирішила спір, який виник між ними.
Банк відреагував на звинувачення жінки та просить відмовити у задоволенні її позовних вимог. Вказує, що вона не надала жодних доказів.
"Банк не несе відповідальність за випуск, перевипуск, заміну, дублікату SIM-карт клієнтів, та за діяльність підприємств сфери зв'язку та телекомунікацій. Також не підтверджено факту вчинення незаконно оспорюваних транзакцій не позивачем", - зазначили у банку.
Суд частково задовольнив позов жінки. ПриватБанк зобов'язали повернути їй грошові кошти в розмірі 11 642 гривень та 804 гривні. В іншій частині вимог відмовили. З фінустанови також стягнули судовий збір у розмірі 5 454 гривень.
"На судовому засіданні доведено, що позивачка не вчиняла розпорядження щодо переказу коштів та будь-які інші дії, що могли б призвести до списання грошових коштів з її рахунків", - наголошується у рішенні суду.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.