У клієнта Ощадбанку з кредитки зникло понад 14 тисяч гривень, а банк продовжував нараховувати відсотки - яким було рішення суду

Читать на русском

Чоловік звернувся до Ощадбанку із заявою про зупинення нарахування відсотків, повідомивши щодо незаконності списання коштів

Читать на русском
Ощадбанк
Суд став на бік чоловіка, у якого з кредитки зникло понад 14 тисяч гривень

Чоловік звернувся до Ощадбанку із заявою про зупинення нарахування відсотків, повідомивши щодо незаконності списання коштів

Клієнт Ощадбанку помітив, що з його кредитної картки зникло понад 14 тисяч гривень. Він зателефонував до фінустанови та заблокував її. Чоловік вимагає відновити кошти на його рахунку.  

Як йдеться у рішенні Ленінського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду, - ред.), з кредитки чоловіка, відкритої в АТ "Ощадбанк" списали 14 тисяч гривень через Ukr Kyiv mobile banking зі сплатою комісії 488 гривень. З'ясувалось, що це зробила невідома особа. Він зателефонував до банку та заблокував картку.  

Чоловік звернувся до Ощадбанку із заявою про зупинення нарахування відсотків, повідомивши щодо незаконності списання коштів. Проте, фінустанова нараховує відсотки, а також здійснює договірне списання коштів з його іншого рахунку.

Вимоги чоловіка:

  • зарахувати на його рахунок безпідставно списані кошти в розмірі 14 488 гривень,
  • припинити та скасувати нарахування за його картковим рахунком процентів, пені та інших штрафних санкцій за користування використаним кредитним лімітом, що утворилися внаслідок проведення операції.

Рішення суду 

Позовні вимоги чоловіка до акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" про зобов'язання вчинити певні дії задовольнили частково. Фінустанова має відновити кошти у сумі 14 488 гривень кредитного ліміту на його картковому рахунку.

Також Ощадбанк має припинити та скасувати нарахування за картковим рахунком клієнта процентів, пені та інших штрафних санкцій за користування використаним кредитним лімітом, що утворилися внаслідок проведення операції. У задоволенні інших вимог відмовили.

"Суд не встановив, що позивач вчиняв розпорядження щодо списання/перерахунку коштів, а відповідач не надав докази на підтвердження вчинення позивачем дій чи бездіяльності, які сприяли втраті, незаконному використанню PIN-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за кредиткою", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.