У Києві можуть закрити 15 станцій метро через аварійність: під загрозою Контрактова та Осокорки, - експерти

Читать на русском

Сумнівним з точки зору безпеки є також і метроміст між Лівим та Правим берегом столиці, вважають фахівці

Читать на русском
Метро, Київський метрополітен
Станції потребують ремонту

Сумнівним з точки зору безпеки є також і метроміст між Лівим та Правим берегом столиці, вважають фахівці

У пʼятницю киян та гостей міста шокувала новина про те, що одразу шість станцій синьої гілки столичного метрополітену закрили для пасажирів через аварію. Вода буквально тече крізь тріщини у тунелі між "Либідською" та "Деміївською". Однак існує загроза, що через аварійний стан за деякий час на ремонт можуть закрити ще низку станцій, йдеться у матеріалі Інформатора "Оболонь, Осокорки та інші: під загрозою закриття ще 15 станцій київського метро"

Зокрема йдеться як про "центральну" "Контрактову площу", так і віддалені "Осокорки" та "Бориспільску". Однак наразі влада Києва, схоже, не звертає уваги на цю проблему. 

Загалом відомо про сім ділянок метро Києва, де є певні проблеми. Зокрема, це перегін між ст.м. "Героїв Дніпра" та "Мінською", де просідають тунелі. За словами відомого київського активіста, ветерана війни Олега Симороза, це відбувається через будівництво ТРЦ.

"Героїв Дніпра - тріщини на станції внаслідок незаконного будівництва ТРЦ Оазис над станцією; Мінська - будівництво ЖК прям впритул до станції метро з порушенням ДБН", - повідомив активіст.

Друга проблемна ділянка - між ст.м. "Почайна" і "Контрактова площа". Там також просідають тунелі, порушено габарит через неякісну конструкцію тунелів, вказує Симороз. Закриття загрожує трьом станціям - між "Почайною" та "Контрактовою площею" ще є "Тараса Шевченка".

У 2012 році пожежа на ст. м. "Осокорки" розкрила проблему просідання землі під станцією. Тоді проблему просідання визнали на офіційному рівні. Виявилося, що займання сталося через "зниження ізоляційних властивостей контактного з’єднання електроживлення одного зі світильників".

Просідання тунелів фіксується також на перегонах між "Васильківською" та "Виставковим Центром", а також між ст.м. "Бориспільська" і "Червоний Хутір". Між "Осокорками" та "Харківською", на ділянці, яка також включає "Позняки", проблемними є самі тунелі через низьку якість будівництва. Ґрунтові води також штурмують ділянку метро від законсервованої ст.м. "Львівська Брама" до "Золотих Воріт". За даними активістів з організації "Пасажири Києва", аварію спричинило будівництво, яке розгорнули поруч з метро.

Ще сумнівним з точки зору безпеки, за даними експертів, є метроміст на червоній гілці метро. До переліку проблемних можна додати перегін між "Гідропарком" та "Дніпром". Загалом за приблизними підрахунками закриття на ремонт у Києві нині загрожує 15 станціям.

У Києві закрили шість станцій метро

Рух потягів між станціями "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки" КМДА планувала закрити 9 грудня. Однак через критичну ситуацію столичній владі довелось терміново закрити станції вже вдень у пʼятницю, 8 грудня. Причиною такого рішення стала аварія, яку виявили між станціями "Либідська" та "Деміївська" - у тунелі через тріщини почала литися вода. Через це ділянка була частково підтоплена.

За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько 6 місяців та проводитимуться на поверхні землі. За цей час фахівці планують провести необхідні обстеження, дослідження та інженерні вишукування, з визначенням причин виникнення надзвичайної ситуації і виконати невідкладні заходи із стабілізації конструкцій та відповідні відновлювальні роботи.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.