“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Нові станції можуть побудувати на Либідській та Оболоні
“Укрзалізниця” запропонувала київським забудовникам вкласти гроші в будівництво нових станцій кільцевої електрички на Либідській та Оболоні. Зокрема, спілкування з цього приводу проводиться з розташованими поруч ТРЦ та ЖК. Сама залізнична компанія готова перебудувати графіки електрички під дві нові зупинки, але гроші на будівництво наразі виділити не може.
Про це розповіли в Kyiv City Express. “Укрзалізниця” сподівається, що вона зможе знайти інвесторів для зупинок на Либідській та Оболоні. Брати пряму участь в будівництві будуть і представники компанії. Наразі даних про успіхи будь-яких перемовин з цього приводу немає.
Зі свого боку УЗ може переробити графік електрички, врахувавши нові станції. Проте, на будівництво потрібно виділяти декілька мільйонів гривень. Наразі залізнична компанія не планує робити подібні внески, але відкрита для інвестицій, аби зайнятися проєктом.
Головним сподівання “Укрзалізниці” є те, що розташовані поруч торгово-розважальні центри чи житлові комплекси можуть побачити для себе чималу вигоду. Зокрема, при пошуку квартири доволі важлива транспортна розв’язка, а доступність шляху до ТРЦ може вплинути на його відвідуваність.
Мова йде про лінію електропоїзда в столиці, що проходить кільцем Київського залізничного вузла. Відкрили її у вересні 2009 року, і тоді вона стала шостим видом громадського транспорту, крім трамваїв, тролейбусів, автобусів (маршруток), метро та фунікулера.
Поїзди курсують щодня, починаючи рух з кінцевих станцій Дарниці та Святошина. Електричка в середньому ходить щогодини, а в пікові години – кожні 30 хвилин. Нещодавно виникали обговорення щодо того, чому міська електричка продовжує курсувати навіть під час тривоги, коли весь наземний транспорт зупиняється. Керівник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський пояснював, що електричка не підпорядковується постановам саме міської влади, оскільки стосується всеукраїнської компанії. Водночас в УЗ також зазначили, що електричка користується одними коліями з пасажирськими та приватними вагонами. Для того, аби не створювати затори та не порушувати графік, під час тривог рух електрички не зупиняють.
Нагадаємо, що в Києві з початку квітня впали ціни на квартири в новобудовах.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.