У Far Cry 6 штучний інтелект буде «карати» гравця за занадто відкриті дії

Читать на русском

Для цього до гри впроваджують спеціальну систему «популярності»

Читать на русском
У Far Cry 6 штучний інтелект буде «карати» гравця за занадто відкриті дії

Для цього до гри впроваджують спеціальну систему «популярності»

У новій частині Far Cry з'явиться спеціальна система впізнаваності, яка може значно ускладнити життя геймеру.

Про це пише GamesRadar,- передає Інформатор .

Під час бесіди з журналістами провідний геймдизайнер Far Cry 6 Девід Грівелем торкнувся теми ігрових механік. Мова пішла про нововведення, які з'являться у грі. Найбільш обговорюваною стала так звана «система популярності».

Працює вона досить просто - чим більше гравець буде проводити відкритих дій проти ворогів (влаштовувати перестрілки, ігнорувати безшумні вбивства і т.д.), тим частіше його будуть упізнавати  супротивники. Урядові війська при високому рівні загрози зможуть виявляти гравця навіть у мирних зонах, а по локаціях будуть тинятися загони, які диктатор Антон Кастільо буде відправляти конкретно за головним героєм.

Крім цього геймдизайнер додав, що популярність таки можна буде знизити. Правда, як саме це буде працювати він не розповів.

Подібна схема діяла в деяких іграх серії Assassin`s Creed. Там для зниження популярності потрібно було зривати плакати з оголошенням розшуку, підкуповувати глашатаїв, які розповідали про головного героя, або вбивати чиновників, що влаштовували на головного героя полювання. Можливо, у Far Cry 6 буде щось подібне.

Нагадаємо, що раніше ми розглядали детальний розбір процесу створення трейлеру для Far Cry 6 від студії Unit Image .

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.