У ДТЕК вказують, що для коректного розрахунку беруться покази передані за 2 дні до кінця місяця і 3 дні поточного місяця
Чоловік цікавиться, чому показники лічильника можна передавати лише 1, 2 й 3 числа місяця, а не у будь-який зручний час. Адже нагадування про сплату рахунків за світло йому приходить коли завгодно. Відповідний коментар він залишив 3 лютого під публікацією компанії.
Він припускає, що якщо передати показники на день раніше або пізніше, то розрахунок буде не коректний. Йому було б зручніше передавати показники 20 чи будь-якого іншого числа.
"А чому показники лічильника можна пересилати тільки 1, 2 й 3 числа, а не будь-коли? В чому тут фішка? Ви ж мені коли завгодно нагадуєте про сплату. Поясніть, будь ласка, а чи можу ці покази передати, наприклад, 20 чи будь-якого іншого числа?", - цікавиться чоловік.
У ДТЕК відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що згідно з кодексом комерційного обліку 8.6.2. Індивідуальні побутові споживачі зобов'язані щомісяця зчитувати фактичні покази зі всіх лічильників, встановлених на об'єкті споживача, для яких відсутня можливість дистанційного зчитування даних, та надавати їх до кінця третього календарного дня місяця, що настає за розрахунковим.
"Ви звісно можете передавати покази у будь-який день місяця, проте для коректного розрахунку беруться покази передані за 2 дні до кінця місяця і 3 дні поточного місяця. В іншому випадку розрахунок буде виконано за середньодобовим споживанням", - заявили у ДТЕК.
Щоб у рахунках за електроенергію була вказана реальна кількість спожитих кіловатів важливо передавати показники щомісяця. Навіть якщо ви тимчасово не проживаєте у своїй оселі, це також необхідно. Що буде, якщо не передати покази? У такому разі ДТЕК доведеться нарахувати споживання за середньодобовими даними аналогічного періоду минулого року. Якщо накопичиться борг, це може призвести до відключення електроенергії. Як цьому запобігти?
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.