Як уникнути нарахування неспожитих кВт-год при виїзді з помешкання, пояснили у ДТЕК

Ділитися даними приладу потрібно, щоб енергокомпанія змогла розрахувати фактичний обсяг електроспоживання

ДТЕК
У ДТЕК розповіли, що зробити, аби не сплачувати за неспожиту електроенергію, якщо ви давно не живете в помешканні

Розрахунок по середньодобовому споживанні електроенергії може відрізнятися від фактично спожитого. Особливо, коли ви більше не проживаєте у помешканні. Це може призвести до розбіжностей у нарахуванні та штучної заборгованості. Щоб уникнути такої ситуації, радять обрати один з двох варіантів - регулярно передавати покази, або тимчасово припиніть електропостачання. Про це повідомили у пресслужбі ДТЕК. 

З 30 січня по 3 лютого триває період передачі показів лічильника електроенергії до ДТЕК. Ділитися даними приладу потрібно, щоб енергокомпанія змогла розрахувати фактичний обсяг електроспоживання. В іншому випадку він буде визначений за середньодобовим споживанням. 

Оператор системи розподілу після 3-го числа має передати постачальнику обсяг споживання електроенергії кожного клієнта за попередній місяць для формування платіжки за світло. Обсяг розраховується на основі показів лічильника, які клієнт передає ОСР у два останніх дні місяця і перші три дні наступного. Якщо енергокомпанія не отримує цих даних, то за законом має розраховувати обсяг за середньодобовим споживанням аналогічного періоду минулого року.

Розрахунок по середньодобовому може відрізнятися від фактично спожитого. Особливо, коли ви більше не проживаєте у помешканні. Це може призвести до розбіжностей у нарахуванні та штучної заборгованості. А в разі несплати рахунків постачальнику спочатку будуть вимушені відключити електропостачання, а через 180 днів – від’єднати помешкання від мережі. Щоб уникнути такої ситуації, радять обрати один з двох варіантів:

  • Перший. Регулярно передавайте ДТЕК покази у визначений термін, обравши будь-який зі способів: чат-бот у Viber та Telegram; вебформа на сайті без додаткової реєстрації.
  • Другий. Зверніться до ДТЕК для тимчасового припинення електропостачання. Для цього подайте відповідну заявку на сайті компанії. Проте і послуга з тимчасового відключення, і послуга з відновлення електропостачання є платними.

Як виявити, що лічильник некоректно обліковує спожиту електроенергію?

Справний лічильник – запорука коректного нарахування фахівцями ДТЕК обсягу спожитої вами електроенергії. Проте в лічильника, як і в будь-якого іншого електронного пристрою, може виникнути несправність, що призведе до помилок в нарахуваннях.

Причини несправності лічильників можуть бути різні: механічні пошкодження, заводський брак, ослаблення контактів, фізична зношеність. Вихід з ладу приладу обліку не призводить до зупинки електропостачання, але може призвести до помилок у підрахунку електроенергії. Бувають й інші несправності, які можна визначити за візуальними ознаками:

  • Зупинився рахунковий механізм лічильника.
  • На дисплеї лічильника відображається ERROR або інші незрозумілі символи.
  • Некоректно відображається дата/час.

Споживачів просять відмовитись від спроб самостійно відремонтувати лічильник. Це може бути небезпечно для життя і призвести до ще більших несправностей. Енергетики ДТЕК проведуть потрібні роботи з вашим лічильником безкоштовно. Для цього зайдіть в особистий кабінет на сайті компанії, оберіть розділ «Послуги по лічильниках» і слідуйте простій інструкції для створення заявки. Важливо помітити й повідомити про несправність лічильника якомога раніше. Так ви зможете уникнути некоректного нарахування спожитого вами обсягу електроенергії. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube