За умовами деяких тарифних планів/пакетів після використання певної кількості нетарифікованого трафіку на день/місяць, швидкість знижується до 32 Кбіт/с
Абоненти Київстар стикаються з низькою якістю мобільного інтернету. Швидкість передачі даних залежить як від роботи мережі, так і від можливостей ресурсу. Про це йдеться на сайті компанії.
За умовами деяких тарифних планів/пакетів після використання певної кількості нетарифікованого трафіку на день/місяць, швидкість знижується до 32 Кбіт/с. Швидкість передачі даних залежить як від роботи мережі, так і від можливостей ресурсу, до якого ви бажаєте отримати доступ (велика кількість відвідувачів сайту зменшує швидкість завантаження).
"Рекомендуємо також перезавантажити телефон і скористатися інтернетом пізніше", - вказали у Київстар.
Чому я не можу завантажити картинку/мелодію?
Мобільний інтернет працює за замовчування та не потребує додаткових налаштувань. Якщо ж доступ до мережі відсутній — скористайтесь підказками з налаштувань вашого пристрою, поданими нижче.
Для телефону Android
Для телефону IOS
Важливий нюанс: перевірте APN (точку доступу) в налаштуваннях вашого телефону. Якщо налаштування «збилися», поміняйте APN на: internet. Якщо ви контрактний абонент та після внесення всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#