У абонента Київстар зникає мобільний інтернет кожні 3-4 години - реакція компанії

Абонента Київстар турбує якість мобільного інтернету

Київстар
Абонент Київстару скаржиться на погану якість мобільного інтернету

Чоловік незадоволений якістю мобільного інтернету від Київстару, який зникає кожні 3-4 години. За його словами, звернення до технічної підтримки оператора не дає результатів, інтернет стає дедалі гіршим. Про свою історію він написав на своїй Facebook-сторінці.

Він користується Київстаром вже 17 років, але зараз його турбує мобільний інтернет. За останні чотири тижні якість впала вдвічі, а вартість навпаки зростає. 

"Дорогий, Київстар! Я з вами вже 17 років. Пережив негативну монетизацію вартості пакета від 50 гривень (можу помилятися) до 225 гривень. Зараз, в ці нелегкі для всіх часи, якість зв'язку, особливо мобільного інтернету, означає для мене спосіб виживання. Бо якщо немає інтернету - немає доходу. Останні 4 тижні якість впала вдвічі, а вартість зросла. Звертання до техпідтримки (десь 6-7 разів) нічого не дають, мобільний інтернет стає дедалі гіршим. Тому, велике прохання, розв'язати проблему. Бо немає іншого виходу як піти до іншого оператора, який встановив вишку 800 м від мого дому, та пропонує тариф на 10% дешевше на тих самих умовах", - скаржиться чоловік.

Реакція Київстар 

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там запевняють, що з боку компанії зроблять все можливе для поліпшення якості.

"Шкодуємо, що зазнали незручностей. З боку компанії буде зроблено все можливе для поліпшення якості", - заявили у Київстар. 

Також чоловік уточнив свою адресу. За його словами, мобільний інтернет зникає на 5-10-30 хвилин, кожні 3-4 години. Труднощі з'явилися 17 днів тому і спостерігаються постійно як на вулиці, так і в домі. VPN не використовує, смартфон перезавантажує.

Як перевірити швидкість інтернету 

Для того, щоб правильно перевірити швидкість інтернету потрібно призупинити завантаження (вимкніть активні програми, музику і відео — це зменшить навантаження на мережу), під’єднайте інтернет-кабель (напряму до комп’ютера чи ноутбука) — так буде найточніший тест, від’єднайте зайві пристрої (від Wi-Fi мережі, якщо тестуєте бездротовий інтернет). Перейдіть за посиланням та натисніть "Розпочати". 

Що означає ваш результат?

Розшифровка цифр показника Завантаження

  • до 15 Мбіт/c. Ця швидкість підходить для завантаження сторінок, спілкування у соц.мережах, завантаження фото та перегляду відео у низькій якості.
  • від 15 до 45 Мбіт/с. Ця швидкість підходить для завантаження фото/відео у соц.мережах, перегляду відео на стрімінгових платформах у HD якості.
  • від 45 до 100 Мбіт/с. Ця швидкість дозволяє переглядати фільми та відео у якості 4K на стрімінгових платформах, завантажувати важкі файли.
  • від 100 Мбіт/c. Ця швидкість потягне одразу декілька комп'ютерів, телевізорів, телефонів та інших девайсів без зависань.

Що може впливати на швидкість?

  • Технічні властивості роутера. Одно діапазонні роутери 2,4 ГГц можуть слабко передавати сигнал. У такому випадку радимо замінити на дводіапазонний роутер 2,4 ГГц + 5 ГГц.
  • Забагато під’єднаних пристроїв. Прилади розділяють швидкість між собою. Від’єднайте зайві девайси від мережі, щоб отримати коректний результат.
  • Фізичні перешкоди. Якщо ваш роутер стоїть у місці, де є перешкоди (шафа, дзеркало, бетон), це впливає на передачу сигналу і, відповідно, швидкість інтернету. Найкраще рішення – розмістити роутер рівновіддалено від всіх кімнат.
  • Завантаження файлів або оновлення програм. Програвання та завантаження будь-якого контенту впливає на результат тесту.
  • Побутові прилади та сусідські роутери. Прилади з увімкненим Bluetooth, а також сусідські роутери, зменшують швидкість підключення через роутер.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube