Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Ситуація на ринку стабільна
Співвласники мережі АЗС KLO, яка працює на території Київської області, В'ячеслав Стешенко та Наталія Малецька, розповіли, як автозаправки працюють під час перебоїв з електропостачанням. А також про те, чи варто очікувати дефіциту палива та його значного подорожчання.
На думку експертів, дефіциту палива Україні очікувати не варто.
“Повторення ситуації з дефіцитом палива не буде. Ми загартувались та передбачаємо можливі проблеми, наработали міжнародні зв’язки. Катар, Туреччина. Можливі невеликі перебої на 1-2 дні. Вони можуть бути пов’язані з тим, що через блекаут тимчасово не працює митниця. Або через те, що танкери затримались через шторм. У випадку необхідності ми можемо збільшити поставки у 2-3 рази без проблем”, - каже В'ячеслав Стешенко.
Як зазначила Наталія Малецька, ціни на паливо, як і до війни, визначаються валютними котуваннями, цінами на нафту та логістикою.
“Останнім часом вартість палива збільшилась на 50-70 копійок. Але це пов’язано зі збільшенням собівартості, а не підвищеним попитом. 2-3 тижні тому на ринку виникло побоювання, що через санкції, накладені на росію, може вирости ціна нафти. Трейдери побігли укладати контракти. А продавці, користуючись ажіотажем, підвищили ціни, збільшивши власні премії”, - пояснила вона.
Приблизно 90% АЗС мережі KLO мають генератори. Всі ці заправки - це пункти незламності. У мережі провели навчання співробітників щодо обслуговування генераторів. Збільшили кількість персоналу. Робота на генераторі вчетверо дорожча, ніж робота на стабільній електроенергії.
“Бачимо на АЗС і сушку волосся, і стрижки, і годування дітей. Постало питання: чи закривати АЗС під час тривоги. Уявіть собі, 237 километр траси Київ-Харків. Хтось працює з вайфаєм, хтось навчає дитину в онлайні. Якщо зачинити АЗС під час тривоги, люди вийдуть на трасу. Вони ніде не сховаються, а стоятимуть біля АЗС. Тож, ми зрозуміли, що немає сенсу зачиняти заправку під час тревоги”, - В’ячеслав Стешенко.
Раніше Антимонопольний комітет провів два дослідження внутрішнього ринку світлих нафтопродуктів (високооктанових бензинів та дизельного пального). Згідно з їхніми результатами, Кабміну порадили повернути контроль за обігом пального в Україні. Причиною тому стали недостатня якість пального на ринку, цінова політика та нерівномірність розподілу.
Варто додати, що російська агресія проти України привела до початку паливної кризи навесні. Справа в тому, що до початку вторгнення країна отримувала паливо з рф та Білорусі. У 2021-му році 62% дизельного палива та 50% бензину надходили саме з цих країн. Наразі ці маршрути перекриті, але Україна вже змогла налагодити нові маршрути та подолати дефіцит пального – наразі проблем з паливом в країні немає.
Раніше Інформатор писав, що Уряд затвердив зарахування доходів від акцизу на паливо до бюджетів місцевого самоврядування. Мова йде про акцизний податок як з виробленого в Україні, так і з ввезеного на нашу митну територію палива. З отриманих коштів місцеві бюджети отримуватимуть 13,4%.