"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Ситуація на ринку стабільна
Співвласники мережі АЗС KLO, яка працює на території Київської області, В'ячеслав Стешенко та Наталія Малецька, розповіли, як автозаправки працюють під час перебоїв з електропостачанням. А також про те, чи варто очікувати дефіциту палива та його значного подорожчання.
На думку експертів, дефіциту палива Україні очікувати не варто.
“Повторення ситуації з дефіцитом палива не буде. Ми загартувались та передбачаємо можливі проблеми, наработали міжнародні зв’язки. Катар, Туреччина. Можливі невеликі перебої на 1-2 дні. Вони можуть бути пов’язані з тим, що через блекаут тимчасово не працює митниця. Або через те, що танкери затримались через шторм. У випадку необхідності ми можемо збільшити поставки у 2-3 рази без проблем”, - каже В'ячеслав Стешенко.
Як зазначила Наталія Малецька, ціни на паливо, як і до війни, визначаються валютними котуваннями, цінами на нафту та логістикою.
“Останнім часом вартість палива збільшилась на 50-70 копійок. Але це пов’язано зі збільшенням собівартості, а не підвищеним попитом. 2-3 тижні тому на ринку виникло побоювання, що через санкції, накладені на росію, може вирости ціна нафти. Трейдери побігли укладати контракти. А продавці, користуючись ажіотажем, підвищили ціни, збільшивши власні премії”, - пояснила вона.
Приблизно 90% АЗС мережі KLO мають генератори. Всі ці заправки - це пункти незламності. У мережі провели навчання співробітників щодо обслуговування генераторів. Збільшили кількість персоналу. Робота на генераторі вчетверо дорожча, ніж робота на стабільній електроенергії.
“Бачимо на АЗС і сушку волосся, і стрижки, і годування дітей. Постало питання: чи закривати АЗС під час тривоги. Уявіть собі, 237 километр траси Київ-Харків. Хтось працює з вайфаєм, хтось навчає дитину в онлайні. Якщо зачинити АЗС під час тривоги, люди вийдуть на трасу. Вони ніде не сховаються, а стоятимуть біля АЗС. Тож, ми зрозуміли, що немає сенсу зачиняти заправку під час тревоги”, - В’ячеслав Стешенко.
Раніше Антимонопольний комітет провів два дослідження внутрішнього ринку світлих нафтопродуктів (високооктанових бензинів та дизельного пального). Згідно з їхніми результатами, Кабміну порадили повернути контроль за обігом пального в Україні. Причиною тому стали недостатня якість пального на ринку, цінова політика та нерівномірність розподілу.
Варто додати, що російська агресія проти України привела до початку паливної кризи навесні. Справа в тому, що до початку вторгнення країна отримувала паливо з рф та Білорусі. У 2021-му році 62% дизельного палива та 50% бензину надходили саме з цих країн. Наразі ці маршрути перекриті, але Україна вже змогла налагодити нові маршрути та подолати дефіцит пального – наразі проблем з паливом в країні немає.
Раніше Інформатор писав, що Уряд затвердив зарахування доходів від акцизу на паливо до бюджетів місцевого самоврядування. Мова йде про акцизний податок як з виробленого в Україні, так і з ввезеного на нашу митну територію палива. З отриманих коштів місцеві бюджети отримуватимуть 13,4%.