Біля адміністратора ЦНАП заявник проводить від 15 до 20 хвилин
                                    Українці можуть оформити відстрочку через ЦНАП, але є певні нюанси, які варто врахувати. Оскільки на цю послугу відсутній запис на конкретну годину. Про це в ефірі телеканалу Київ24 розповіла директорка Департаменту надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради Наталія Шамрай.
Запис на конкретну годину — це певний сервіс, який необхідно гарантувати до хвилини і це певна якість. Гарантувати цю послугу не можуть, тому що залежать від електроенергії і роботи відповідних систем.
За її словами, в ЦНАПах існує електронна черга, всі отримують талончик електронної черги і очікують своєї черги. Вона наголосила, перед тим, як піти до ЦНАПу варто перевірити:
"Коли документи подаються через Центри адміністративних послуг залежно від їхнього комплекту, які приносить заявник, біля адміністратора заявник проводить від 15 до 20 хвилин, це доволі швидко. У заявника має бути електронна пошта, тому що результат приходить туди. Це є обов'язковим", - зазначила Шамрай.
Раніше ми писали, що Уряд оновив правила оформлення відстрочок. Тепер документи можна подавати лише через Резерв+ або у ЦНАПах. Натомість ТЦК більше не прийматиме нові заяви. Також запроваджується автоматичне продовження відстрочок, які підтверджуються через державні реєстри.
З 1 листопада, але перед походом обов’язково перевірте графік роботи вашого центру — не всі працюють у суботу, тому краще уточнити заздалегідь.
Куди мені звертатися за відстрочкою — у Резерв+, ЦНАП? Чи вона продовжиться автоматично?
Перелік категорій та місць, куди слід звертатися у вашому випадку.
ЦНАП — це тільки точка приймання документів та видачі результату. Рішення про надання чи відмову у відстрочці ухвалює винятково ТЦК. Адміністратор ЦНАП отримує ваші документи, сканує їх та через портал Дія передає в електронній формі до відповідного ТЦК. Далі ви чекаєте на рішення від ТЦК.
Ні. Заяву на відстрочку необхідно подавати тільки особисто. Представник — родич чи юрист — це зробити не може.
Заявник несе відповідальність за подання неповної чи недостовірної інформації в пакеті документів. Недостовірні чи неповні дані можуть бути причиною відмови на відстрочку від ТЦК і вам доведеться подавати заяву ще раз. Перед відвідуванням ЦНАПу ретельно перевірте свої документи. Робоча електронна пошта — вона має бути зареєстрована і ви повинні мати до неї доступ — на неї прийде відповідь від ТЦК в разі відмови у відстрочці. Не загубіть паролі.
У ЦНАП ви можете подати заяву на всі типи відстрочок.
Залиште відгук через QR-код, який є в кожному ЦНАП, або напишіть на сторінках Мінцифри в соцмережах. Такі ситуації оперативно вирішуватимуть.
Старі заяви, які ви подали до 1 листопада, розглядатимуться напряму ТЦК. Нові заяви подаються через ЦНАП або Резерв+.
Так, 80% запитів про відстрочки можна отримати автоматично або оформити через мобільний застосунок Резерв+. Це швидше та зручніше. Перед походом у ЦНАП обов’язково перевірте, можливо, ваша відстрочка доступна онлайн, і вам не треба нікуди йти.
Всі відстрочки, підстави для яких можна підтвердити в державних реєстрах або які не можуть змінитися з часом, будуть продовжуватись автоматично. Повторно збирати документи та подавати заяву більше не треба. Як це працює? Якщо ви вже оформили відстрочку і вона підпадає під автопродовження — нічого робити не потрібно. Користувачі Резерв+, які мають відстрочку, отримають сповіщення про автоматичне продовження або необхідність продовжити відстрочку.
Так, ви можете подати оригінали, копії чи завірені нотаріусом копії документи.
Адміністратор надрукує військово-обліковий документ за позитивним результатом подання заяви на відстрочку. На вимогу адміністратори ЦНАП документи не друкують: ви можете зробити це самостійно через портал Дія або в застосунку Резерв+.
Подати заяву про відстрочку з-за кордону неможливо. У ЦНАП документи та заяву військовозобов’язаний подає особисто через адміністратора. Документи завантажуються на портал Дія та автоматично відправляються в ТЦК на розгляд.
Підтвердженням подання заяви про відстрочку в ЦНАП є опис вхідного пакету документів (друкований документ), який видає адміністратор ЦНАП після приймання заяви.
Подати заяву про відстрочку ви можете в будь-якому ЦНАПі, оскільки послуга є екстериторіальною. У деяких центрах через високе навантаження може збільшитись час обслуговування клієнтів.