У Київстар відреагували на коментар жінки
Жінка почала отримувати на телефон повідомлення щодо списання коштів за Київстар ТБ. Однак вона не знала, що послуга підключена. Відповідний коментар клієнтка залишила 31 жовтня під публікацією компанії.
За її словами, на телефон надійшло смс про списання коштів за послугу Київстар ТБ. Однак вона нею не користувалася.
"Від Київстару ТБ чомусь приходить повідомлення за списання коштів, чи це лиш я через 3 роки дізналася, що і у мене ця акція, бо до цього часу не знала і плата не знімалася", - цікавиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що плата могла не зніматись з тієї причини, що ви не поповнювали рахунок заздалегідь, а поповнювали його тоді, коли ваш тариф вже не діяв.
"До цього плата могла не зніматись з тієї причини, що ви не поповнювали рахунок заздалегідь, а поповнювали його тоді, коли ваш тариф вже не діяв, в цьому випадку кошти знімаються одразу за тариф, а зараз же на момент поповнення за номером ще діяв тарифний план, таким чином, оплати починають зніматись кошти за платні послуги, які підключені за номером. Якщо виникнуть, якісь питання, завжди можете написати нам в приватні повідомлення", - заявили у Київстар.
Якщо ви абонент передплаченого зв’язку Київстар, плата зніматиметься щомісяця — того ж числа, коли було знято попередню плату. Якщо на момент оплати у вас недостатньо коштів на рахунку, зніматиметься денна плата за послугу. Якщо ви контрактний абонент, плата зніматиметься щодня рівними частинами. Якщо у вас є домашній інтернет від Київстару:
Якщо Київстар ТБ підключено як Суперсилу, то окрема плата за неї не знімається. Суперсила включена у ваш тариф.