Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Дохід з ввезення пального буде частково виділятися на потреби місцевих бюджетів
На останньому засіданні Уряд затвердив зарахування доходів від акцизу на паливо до бюджетів місцевого самоврядування. Мова йде про акцизний податок як з виробленого в Україні, так і з ввезеного на нашу митну територію палива. З отриманих коштів місцеві бюджети отримуватимуть 13,4%.
Про це розповів прем’єр-міністр України Денис Шмигаль після засідання Уряду. Таке рішення вирішили прийняти, аби посилити фінансову спроможність громад. Звичайно, виділення коштів також має зберегти баланс бюджетів та не нашкодити іншим категоріям витрат.
«Для посилення фінансової спроможності громад сьогодні ухвалюємо рішення про механізм зарахування до місцевих бюджетів 13,4% від акцизу за пальне. У 2023 році залишаємо ці кошти у громад, аби місцева влада мала додаткові ресурси на відбудову інфраструктури та соціальні видатки», – заявив Шмигаль.
Порядок зарахування зазначеною частини податку розробили з урахуванням всіх положень нової частини четвертої статті 64 Бюджетного кодексу. Наразі оптимальною сумою назначили 13,4%, проте далі будуть дивитися на результати проведених робіт.
Раніше Антимонопольний комітет провів два дослідження внутрішнього ринку світлих нафтопродуктів (високооктанових бензинів та дизельного пального). Згідно з їхніми результатами, Кабміну порадили повернути контроль за обігом пального в Україні. Причиною тому стали недостатня якість пального на ринку, цінова політика та нерівномірність розподілу.
Варто додати, що російська агресія проти України привела до початку паливної кризи навесні. Справа в тому, що до початку вторгнення країна отримувала паливо з рф та Білорусі. У 2021-му році 62% дизельного палива та 50% бензину надходили саме з цих країн. Наразі ці маршрути перекриті, але Україна вже змогла налагодити нові маршрути та подолати дефіцит пального – наразі проблем з паливом в країні немає.
Нагадаємо, чому мобільні оператори підвищують тарифи попри проблеми зі зв'язком.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.