За словами чоловіка, йому здалось, що це шахрайська розсилка з вимогою закрити штраф через втрату POS-терміналу
Чоловік на електронну пошту отримав повідомлення від ПриватБанку з вимогою заплатити штраф 5 тисяч гривень за втрату POS-терміналу. Однак він вказує, що прилад було втрачено ще в перші дні повномасштабного російського вторгнення, а написати заяву до поліції не має змоги через перебування за кордоном. Про свою ситуацію він написав 24 вересня на Facebook-сторінці.
За словами чоловіка, йому здалось, що це шахрайська розсилка з вимогою закрити штраф через втрату POS-терміналу. Однак з'ясувалось, що це ПриватБанк.
"ПриватБанк пробиває дно. Мені на пошту прийшло повідомлення про те, що через втрату POS-терміналу ПриватБанку я повинен заплатити штраф 5 тисяч гривень. Спочатку я думав, що це шахрайська розсилка, адже термінал знаходився в магазині вже три роки, як окупованого міста Енергодар. Проте, звернувся до підтримки банку, і виявилось, що це реальна заява. І вимаганням грошей займається найбільший банк країни, а не шахраї. Та чи така велика між ними різниця? Я спробував пояснити працівникам банку, що місто окуповане, і що все обладнання в магазині було втрачено ще в перші дні повномасштабного вторгнення. Однак у відповідь на це у ПриватБанку зажадали доказів. Як, наприклад, заяви в поліцію про втрачене майно. Звернутись в поліцію я наразі не можу, адже вже 2,5 роки знаходжусь за кордоном. Виїхав законно (є особою з інвалідністю). Та і чи повинен я щось доводити? Як на мене, доводити українському банку, що Енергодар окупований - це щось на межі добра та зла. Умовно, можна почати розсилати платіжки про борги за комуналку людям, що втратили житло в Маріуполі та вимагати доказів, що квартира дійсно втрачена. Також виникає питання, чому цей «штраф» зʼявився саме зараз, адже термінал був втрачений 3,5 роки тому і до того банк цим питанням не займався", - вказує чоловік.
У ПриватБанку відреагували на допис чоловіка. Там вказують, що їм прикро, що сталась така ситуація.
"Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення", - заявили у ПриватБанку.
Перед поданням заявки на сайті ПриватБанку зверніться до правоохоронних органів із заявою про вчинення кримінального правопорушення та отримайте номер справи або талон і витяг із Єдиного реєстру досудових розслідувань. Що потрібно вказати у заявці щодо пошкодження/знищення POS-термінала:
ПриватБанк запустив для бізнес-клієнтів онлайн сервіс, який дозволяє швидко підключати та керувати послугами еквайрингу напряму через застосунок "Приват-24 для бізнесу". Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, відтепер через мобільний застосунок можна зареєструватися на всі доступні послуги еквайрингу - від класичних терміналів, інтернет-еквайрингу Liqpay до інноваційних сервісів POS-терміналів в смартфоні "Термінал" та сервісів розстрочки.
Основні переваги єдиного онбордингу - швидкість підключення, можливість підписати договір та отримати еквайринг без паперової бюрократії. Повна мобільність дає можливість керувати терміналами, реєструвати торгові точки, підписувати документи робити повернення та отримувати виписки, підключати кредитні сервіси «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» прямо зі смартфона.