“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Клієнт ПриватБанку поскаржився на блокування рахунку його хворої мами
Клієнт Приватбанку поскаржився на блокування картки його матері з інвалідністю. За словами чоловіка, він мав довіреність на те, щоб розпоряджатися рахунком матері. Проте банк все одно блокував картку. У ПриватБанку відповіли на скаргу.
Такий відгук клієнта з'явився на порталі Мінфін. Чоловік розповів, що в його матері інвалідність і самостійно користуватися банківським рахунком вона не може. Тому він оформив довіреність через нотаріус. Одного разу, коли він хотів зробити грошовий переказ в розмірі 12 500 гривень, його матері стали телефонувати. При цьому жінка погано чує через стан здоров'я.
Клієнт ПриватБанку розповів, що в його матері почали питати за грошовий переказ. В результаті все призвело до того, що картку жінки заблокували. При тому, що банківським рахунком жінки міг користуватися син, оскільки в нього є офіційний документ від нотаріусу. Згодом, коли питання вирішили, проблема повторилася.
Потім чоловік зробив ще один грошовий переказ, і знову був дзвінок від банка. Тоді, каже клієнт, він вже не стримався і все їм сказав дуже емоційно. За його словами, він витратив купу грошей та часу на оформлення довіреності, а також потім половину дня провів у відділенні ПриватБанку.
Представники ПриватБанку відповіли на цю скаргу. Як з'ясувалося, ці дзвінки після грошових переказів були процедурою верифікації.
"На жаль, бувають ситуації, коли шахраї можуть отримати доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. Просимо проявити терпіння щодо необхідності проведення верифікації. В зазначеній ситуації для зняття обмеження власник рахунку може звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення знадобиться веб-камера", - відповіли в ПриватБанку.
Раніше стало відомо, що клієнтка ПриватБанку зіткнулася з проблемою через картку "Юніор". За словами жінки, на картку її дитини прийшла велика сума, але зняти кошти не вийшло. В результаті їй пояснили, що з дитячої картки не можна знімати більш як 50 тисяч гривень на місяць.
"Чекати до 1 числа не маю можливості. Навіть не знаю, що робити. Як би я знала про обмеження, звісно б, користувалася б своєю картою. Це ж не кредитні кошти, а власні. Працівники банку відповіли, що допомогти нічим не можуть", - поскаржилася жінка.
Також клієнт Ощадбанку скаржився на те, що йому без попередження знизили ліміт. За словами чоловіка, для відновлення цього ліміту йому потрібно відвідати відділення банку, але він не може - оскільки перебуває за кордоном. Кредитний ліміт клієнту знизили з 54 000 до 8 000 гривень.
"Якщо можна, озвучте причину зменшення і якщо банк іде на такий крок – повідомляйте клієнту. А то як кредити пропонувати, то дзвонять по 100 разів, а тут “нишком” зменшили – і все", - поскаржився чоловік.
Нагадаємо, раніше в ПриватБанку пояснили, чому для повернення вкрадених шахраями коштів потрібно чекати 120 днів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.