Ці терміни встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи
На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився, що з його картки шахраї вкрали кошти, а підтримка банку відповіла, що чекати на повернення грошей доведеться 45-120 днів. Представник ПриватБанку пояснив, чому так відбувається.
“3 серпня були зняті кошти з карток для виплат і універсальної третіми особами за три спроби на загальну суму 21433.33грн. За 10 хвилин по тому мною були поблоковані карти і подані заявки на повернення коштів. Банк пояснив, що кошти з карти списуються миттєво, але адресату зараховуються на протязі двох днів. То чому я маю чекати 45−120 днів на повернення коштів, які немає гарантії, що повернуть. При тому, що банк вже через 10 хвилин володів інформацією, що я не здійснювала жодних переказів. Також маю сплатити кошти зняті з кредитної карти. Бажано за 30 днів, щоб не були нараховані проценти”, - написав клієнт ПриватБанку.
Представник ПриватБанку відповів наступне: Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
ПриватБанк дає такі поради своїм клієнтам:
Як раніше розповідав Інформатор, ПриватБанк оголосив про запуск нової послуги «Досьє ділової репутації», яка дозволить клієнтам банку більше дізнатися про своїх партнерів по бізнесу та звести фінансові ризики до мінімуму.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.