ПриватБанк вимагає клієнтку повернути борг 30 559 гривень за кредитом, якого вона не брала - що вирішив суд

За словами клієнтки ПриватБанку, про оформлення кредиту вона дізналася, коли знаходилася за кордоном

ПриватБанк
Жінку вимагають повернути заборгованість за кредитом, якого вона не брала

Жінку вимагають повернути заборгованість за кредитом у розмірі 30 559 гривень. Однак вона запевняє, що у цей момент перебувала за кордоном та не давала дозволу на отримання кредиту. Про це йдеться у рішенні Корабельного районного суду Миколаєва, опублікованому 6 вересня 2024 року. 

ПриватБанк вимагає стягнути з жінки заборгованість за кредитом у розмірі 30 559 гривень. Вона вказує, що відкрила рахунок у фінустанові ще у 2012 році, проте у 2020 році виїхала за межі України та наразі знаходиться у Польщі, де працює за трудовим договором. Клієнтка пояснила, що 09.01.2022 року, знаходячись за межами України їй стало відомо, що невстановлені особи здійснили ідентифікацію від її імені та підписали власноруч на планшеті заяву про приєднання умов та правил надання банківських послуг. Зазначила, що 11.01.2022 року шахраї отримали кредит готівкою, також ідентифікація була здійснена за допомогою ОТП пароля. Вказала, що на відкритий невідомими особами рахунок була зарахована сума 33 999 гривень, які зловмисники використали на свій розсуд. Після цього громадянка приїхала в Україну та одразу звернулася до ПриватБанку та служба безпеки банку повідомила, що всі обставини надання зазначеного кредиту будуть встановлені та її буде про це проінформовано. Проте банк, не зазначаючи про ці обставини, звернувся до суду з даним позовом. 

Яке рішення обрав суд? 

Суд задовольнив позов. З жінки на користь акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк» стягнуть заборгованість за договором про надання банківських послуг № б/н від 11.01.2019 року в сумі 30 559 гривень, з яких: 30 532 гривень - заборгованість за кредитом; 27 гривень - заборгованість за відсотками за користування кредитом.

"Суд критично оцінює пояснення відповідачки у відклику щодо того, що «зловмисники» без її відома відрили на неї платіжну картку, скористалися послугою «Миттєва розстрочка», а згодом використали кошти на власні потреби оскільки, як вбачається з наданої нею виписки по картці у період часу з 09.01.2022 року до 16.01.2022 року по картці відбувалися як списання, так і зарахування коштів, обставини за якими вона не заперечує та не спростовує. Аналізуючи доводи сторін, суд також бере до уваги, що з її пояснень вбачається, що остання дізналася про ідентифікацію клієнта від її імені невідомими особами 09.01.2022 року, проте жодних заходів з повідомлення банку про вчинення таких неправомірних дій з боку інших осіб банківській установі не повідомила. Вказані обставини також підтверджені позивачем про відсутність записів розмов клієнтки у контакт-центрі за єдиним номером 3700. Доводи відповідачки та її представника про те, що вона не здійснювала такого розпорядження і що банк безпідставно списав кошти з її рахунку, спростовуються вищезазначеними обставинами", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube