ПриватБанк відмовляється повертати клієнту 223 284 гривень, списані з рахунків - що вирішив суд

У ПриватБанку вказують, що викрадення коштів з рахунків сталося з вини самого клієнта

ПриватБанк
Чоловік втратив з рахунків у ПриватБанку кошти у розмірі 223 284 гривень

Чоловік втратив з банківських рахунків 223 284 гривень. ПриватБанк відмовляється повертати кошти, бо клієнт з власної волі, перейшов на підроблений сайт з оформлення допомоги від ООН. Про це йдеться у рішенні Саксаганського районного суду Кривого Рогу, опублікованому 29 жовтня 2024 року. 

19.03.2024 року з карткових рахунків чоловіка було безпідставно списано кошти на загальну суму 231 907 гривень. Він звернувся з письмовою заявою до відділення АТ КБ «ПриватБанк» про повернення безпідставно списаних коштів, на що отримав відповідь від 10.04.2024 року про неможливість повернення переказаних коштів. Також громадянин подав до поліції заяву про вчинення кримінального правопорушення, внаслідок вчинення шахрайських дій невідомої особи. 21.03.2024 року в Єдиний реєстр досудових розслідувань (ЄРДР) внесли відомості про кримінальне правопорушення за ознаками ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України.  

"Під час перевірки встановлено, що компрометація входу під акаунтом Приват-24 клієнта та подальше викрадення коштів, сталася з вини самого клієнта. Він самостійно з власної волі, перейшов на підроблений сайт з оформлення допомоги від ООН, після чого ним був здійснений перехід на фішинговий сайт Приват-24, де під час авторизації він вніс власну персональну інформацію, зокрема, фінансовий номер телефону, пароль доступу у Приват-24, конфіденційні дані по своїй платіжній картці, а також під час дзвінка банку підтвердив вхід у Приват-24 під власним акаунтом. Тобто повідомив стороннім особам інформацію за допомогою якої вони змогли зайти в його Приват-24, де їм стала доступна інформація по картках клієнта, що дало можливість невстановленим особам, від імені співробітників банку вести в онлайн чаті листування з клієнтом на іншому пристрої провести вищезазначені операції з його картками та маючи інформацію по рахунках клієнта, під час розмови з ним, ввести його в оману і добровільно надати їм додаткова конфіденційну інформацію, яка стосувалася переказу коштів з його карток", - заявили у ПриватБанку. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Операції з переказу коштів були здійснені з його згоди.

"Операції з переказу коштів були здійснені зі згоди позивача, а саме всі оскаржувані ним перекази коштів здійснив самостійно за вказівками та реквізитами наданими третьою особою. Крім того, в застосунку «Приват-24» було ініційоване спілкування в онлайн чат-боті «Допомога онлайн», запитань не було. З оператором спілкування не зафіксовано не було. Враховуючи викладене, саме на позивача покладено обов'язок нерозголошення (нерозкриття) інформації, як і обов'язок повідомлення банку в разі втрати, викрадення платіжної картки та розголошення. Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку, що позов не підлягає задоволенню, оскільки позивач не надав суду належних і допустимих доказів на підтвердження того, що відповідачем було порушено його права, оскільки в цьому випадку саме позивач несе відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами", - наголосив суд.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube