У ПриватБанку відреагували на коментар жінки
Жінка з Дніпра вирішила заплатити за комуналку в додатку Приват-24. Однак не змогла цього зробити через перевірку з боку служби моніторингу банку. Відповідний коментар клієнтка залишила 7 липня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, вона намагалась здійснити платіж комуналки після 20:00, але не вдалось. Під час спілкування з представником ПриватБанку з'ясувалось, що по платежу відбулась автоматична відмова тому, що відсутня можливість провести платіж з 20:00 до 07:00. Її порадили повторити платіж в проміжок часу з 07:00 до 20:00.
"ПриватБанк я тепер повинна питати у вас дозволу, щоб заплатити комуналку? Тобто я можу витрачати свої гроші, коли мені дозволить ваша служба моніторингу? Що вона моніторить? Чи не викрала я ті 38 гривень, які хочу заплатити за газ? І за весь цей цирк я ще повинна заплатити 1 гривень комісії за кожний платіж. Ви просто пробиваєте чергове дно", - скаржиться жінка.
Також у ПриватБанку зазначили, що для кожного платежу все індивідуально. Якщо платіж випадає на перевірку службою моніторингу, то його можуть перевірити тільки у робочий час.
У ПриватБанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що метою забезпечення безпеки операцій в мережі й захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку банк вибірково здійснює з метою недопущення різного роду ризиків.
"З метою забезпечення безпеки операцій в мережі й захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Просимо вибачення, що сталася така ситуація", - заявили у ПриватБанку.
Приват-24 (онлайн)
«Створення платежу за шаблоном»
Створення платежу на адресу підприємства, у якого з ПриватБанком укладено договір
Створення платежу на адресу підприємства, яке не вдалося знайти ні за назвою, ні за номером рахунку, ні за ЄДРПОУ
Термінал самообслуговування/муніципальна картка
За телефоном 3700