Всі клієнти мають проводити актуалізацію своїх даних кожні 5 років або у випадку, коли ці дані змінилися чи банк сам звернуся до клієнта з таким проханням
Актуалізувати свої дані у відділеннях або через сайт банку повинні не всі клієнти ПриватБанку. Це необхідно для вузького кола клієнтів, які, наприклад, перевищили ліміти за банківськими операціями. Про це 11 лютого сказав член правління ПриватБанку з питань комплаєнсу Антон Разумний.
"Ніяких додаткових процедур по отриманню актуалізованих даних клієнтів наразі банк не проводить", - сказав він під час пресконференції про результати роботи банку у 2024 році.
Топ-менеджер банку додав, що всі клієнти мають проводити актуалізацію своїх даних кожні 5 років або у випадку, коли ці дані змінилися чи банк сам звернуся до клієнта з таким проханням.
"Якщо не настала дата актуалізації, банк намагається зробити життя клієнтів максимально спокійним і не вимагає додаткових уточнень від клієнта. Наразі ми активно спілкуємося тільки з тим сегментом клієнтів, які, можливо, досягли лімітів і можуть надати певні пояснення про свої фінансові спроможності, щоб розширити горизонт використання своїх грошей і послуг ПриватБанку", - додав Антон Разумний.
Нагадаємо, що на початку лютого в мережі Інтернет була поширена інформація про те, що нібито ПриватБанк звернув увагу клієнтів на необхідність актуалізації особистих даних, що є обов’язковою умовою обслуговування. Повідомлялося, якщо клієнти не оновлять свої дані, банк тимчасово заблокує їхні рахунки. Наразі у ПриваБанку налічується 18,3 млн активних клієнтів - фізичних осіб . Кількість користувачів Приват24 становить 13,8 млн осіб.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.