"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Команда інженерів Юрія Голика модернізувала БПЛА STING
Ворожі позиції, техніка, склади БК – головні мішені для ударного дрону STING Mad Max. Він працює на озброєнні у ЗСУ вже кілька місяців. Ця вітчизняна розробка летить зі швидкістю 80 км/год і прицільно скидає вантажі до 3 кг на об’єкти, віддалені на 10 км. А потім повертається до оператора, всупереч роботі російських РЕБів. Mad Max – з лінійки дронів STING, яку створили українські інженери. Їх зібрав разом підприємець і волонтер Юрій Голик та його партнери. Бомбер вже перевірений на практиці – днями ще кілька БПЛА отримали бійці 25 окремої Січеславської бригади. Як тестують, удосконалюють та підсилюють ці коптери? Про це Юрій Голик написав на своїй сторінці у Facebook.
Спільна характеристика всієї безпілотної родини STING – повна невразливість до спроб ворожих РЕБів розірвати їхній зв’язок з оператором. Інженери передбачили у БПЛА захищену лінію спецзв’язку, а також телеметрію, в якій сигнал передається на псевдовипадковій частоті. Це не дає ворогу перехопити управління, тож коптери успішно проривають радіозахист. Додатково команда інженерів працює над підсилення сигналу – для цього створили дрон-ретранслятор STING Spider. Він буде компаньйоном бомбера Mad Maх та камікадзе Ripper і Prymara, супроводжуючи їх на бойових вильотах і підсилюючи сигнал до оператора.
Навіть досягнувши високої ефективності дронів, розробники все одно шукають можливість їх вдосконалити. Для цього тестують все нові конструкторські рішення. Так Mad Max отримав модифікацію на рамі Gladiator. Перенісши всі ключові компоненти на новий каркас, інженери вже провели низку тестових «падінь» – бомбер двічі «скидали» зі 100-метрової висоти. У результаті виявили, що деякі кріплення отримали некритичні деформації. Але «мозок» та «скелет» дрона витримали без поломок – рама і електроніка лишились цілими.
«Ми чітко усвідомлюємо свою відповідальність, як виробника. Дрони зараз – те, від чого часто залежить успіх бойових задач, безпека та життя бійців. Контроль якості став невід’ємною частиною роботи на рівні з пошуком нових інженерних рішень. Ми відповідаємо за якість. А вже завдяки їй і професійності наших захисників потім радіємо результатам роботи дронів та відео з їхніми вибуховими польотами», – зазначив Юрій Голик.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.