«Велика Британія запровадила санкції проти більшої кількості суден тіньового флоту, ніж будь-яка інша країна»
Робота "100 років" за віршем видатного українського поета Василя Стуса нагадує про тривалу боротьбу українців за свободу, сильний дух нашого народу, що не був зломлений попри найтяжчі випробування.
Популярність Telegram продовжує набирати оберти
За перші 4 місяці 2022 року популярність Telegram зросла на 5,3%. Такого успіху не має жоден з месенджерів, а деякі навіть почали втрачати довіру. Відповідні дані навів Kantar. Популярність соцмереж перевищує навіть марафон “Єдині новини”.
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) запитав у українців про довіру до інших месенджерів. А Інформатор проаналізував дослідження та з’ясував, де читачі точно побачать інформацію, а де вона залишиться без уваги.
За даними дослідження, більшість опитаних українців під час війни дізнаються новини в соцмережах - протягом останнього тижня 69% респондентів отримували там інформацію. Загалом 59% учасників дослідження вважають соцмережі провідним джерелом, і 43% - марафон “Єдині новини”.
КМІС також проаналізував загальний час споживання новин і розподілив соцмережі таким чином:
Опитування КМІС
Дослідження свідчить, що соцмережі популярні по всій країні, однак на Сході України прихильників більше - 62% респондента, в той час як на Заході - 58%.
Відрізняються показники між споживачами новин з соцмереж у селах та містах. Якщо в сільській місцевості це 47% опитаних, то в містах з населенням понад 100 тисяч мешканців - 69%. Що стосується рівня освіти, то чим він вищий, тим більш популярні соцмережі як джерело інформації: їм надають перевагу 45% респондентів з повною середньою освітою і 69% респондентів з вищою освітою.
Telegram є найбільш популярним джерелом новин для 76% респондентів віком від 18 до 29 років і для 52% респондентів віком від 30 до 44 років.
Як зазначає Deutsche Welle, люди частіше обирають Telegram, бо ця платформа одночасно виконує функції і месенджера, і соціальної мережі. В умовному рейтингу довіри від КМІС, Telegram-канали обирають 35% опитаних. Менше довіряють телебаченню (33%), YouTube-каналам (25%), Viber (20%) та Facebook (20%).
По-перше, більшість людей приваблює в цій соцмережі формат подачи новин. 62% респондентів обирають Telegram за короткі відео і 61% - за короткі інформаційні повідомлення.
По-друге, у Telegram-каналах автори часто не приховують свою думку з того чи іншого приводу. Британське видання The Economist пише, що у людей віком старше 20 років є запит на так звані об’єктивні новини, адже молодь прагне робити висновки самостійно. В той час зазначається, що традиційні ЗМІ під виглядом об’єктивності зазвичай маніпулюють громадською думкою.
Вочевидь, Telegram залишається ресурсом №1 для інформування українців.
Замовити рекламу на найпопулярніших Telegram-каналах країни можна, написавши на пошту sale@informator.ua або долучившись до спеціального каналу для рекламодавців за посиланням.
Читайте також про те, які умови для перемоги потрібні у війні на думку українців.