“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Популярність Telegram продовжує набирати оберти
За перші 4 місяці 2022 року популярність Telegram зросла на 5,3%. Такого успіху не має жоден з месенджерів, а деякі навіть почали втрачати довіру. Відповідні дані навів Kantar. Популярність соцмереж перевищує навіть марафон “Єдині новини”.
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) запитав у українців про довіру до інших месенджерів. А Інформатор проаналізував дослідження та з’ясував, де читачі точно побачать інформацію, а де вона залишиться без уваги.
За даними дослідження, більшість опитаних українців під час війни дізнаються новини в соцмережах - протягом останнього тижня 69% респондентів отримували там інформацію. Загалом 59% учасників дослідження вважають соцмережі провідним джерелом, і 43% - марафон “Єдині новини”.
КМІС також проаналізував загальний час споживання новин і розподілив соцмережі таким чином:
Дослідження свідчить, що соцмережі популярні по всій країні, однак на Сході України прихильників більше - 62% респондента, в той час як на Заході - 58%.
Відрізняються показники між споживачами новин з соцмереж у селах та містах. Якщо в сільській місцевості це 47% опитаних, то в містах з населенням понад 100 тисяч мешканців - 69%. Що стосується рівня освіти, то чим він вищий, тим більш популярні соцмережі як джерело інформації: їм надають перевагу 45% респондентів з повною середньою освітою і 69% респондентів з вищою освітою.
Telegram є найбільш популярним джерелом новин для 76% респондентів віком від 18 до 29 років і для 52% респондентів віком від 30 до 44 років.
Як зазначає Deutsche Welle, люди частіше обирають Telegram, бо ця платформа одночасно виконує функції і месенджера, і соціальної мережі. В умовному рейтингу довіри від КМІС, Telegram-канали обирають 35% опитаних. Менше довіряють телебаченню (33%), YouTube-каналам (25%), Viber (20%) та Facebook (20%).
По-перше, більшість людей приваблює в цій соцмережі формат подачи новин. 62% респондентів обирають Telegram за короткі відео і 61% - за короткі інформаційні повідомлення.
По-друге, у Telegram-каналах автори часто не приховують свою думку з того чи іншого приводу. Британське видання The Economist пише, що у людей віком старше 20 років є запит на так звані об’єктивні новини, адже молодь прагне робити висновки самостійно. В той час зазначається, що традиційні ЗМІ під виглядом об’єктивності зазвичай маніпулюють громадською думкою.
Вочевидь, Telegram залишається ресурсом №1 для інформування українців.
Замовити рекламу на найпопулярніших Telegram-каналах країни можна, написавши на пошту sale@informator.ua або долучившись до спеціального каналу для рекламодавців за посиланням.
Читайте також про те, які умови для перемоги потрібні у війні на думку українців.