Активісти блокують пропуск вантажівок на українсько-польському кордоні. Прикордонники уточнили, що очікувати водіям на маршруті до і з Польщі
Ситуація на українсько-польскому кордоні для вантажного транспорту все ще ускладнена. Протистояння польських активістів на дорогах тривають. Починаючи з ранку 11 березня вони не пропускали вантажівки, які слідують через пункт пропуску "Угринів" у напрямку до Польщі.
Як повідомляє пресцентр ДПСУ, упродовж останніх днів у зв’язку з проведенням поляками акцій протесту, на напрямку українських пунктів пропуску "Ягодин" та "Шегині" пропуск вантажних автомобілів в бік Республіки Польща взагалі не здійснюється. Щодо виїзду з Польщі через ці пункти пропуску – пропускається вкрай обмежена кількість вантажівок. Впродовж минулої доби на в’їзд в Україну в "Ягодині" було оформлено 42 вантажних автомобілі, а в пункті пропуску "Шегині" – 29 вантажних транспортних засобів.
З Польщі через пункт пропуску "Угринів" 11 березня заявлялося про виїзд лише чотирьох вантажівок на годину. Крім того, 13 березня протестувальники планують знову заблокувати рух вантажівок у напрямку пункту пропуску "Корчова-Краківець".
11 березня о 9.21 від польської сторони надійшла інформація, що протестуючі перед пунктом пропуску "Зосін - Устилуг" на виїзд з України не будуть пропускати жодного вантажного автомобіля, до якого часу не відомо, а на в'їзд в Україну будуть здійснювати пропуск по 6 вантажних автомобілів щогодини.
На інших маршрутах, таких як "Дорогуськ - Ягодин", "Зосін - Устилуг", "Долгобичув - Угринів", "Хребене - Рава-Руська", "Медика - Шегині", продовжуються обмеження для руху вантажних транспортних засобів. Рух легкових автомобілів та автобусів на всіх маршрутах залишається незмінним.
У ніч з 8 на 9 березня у напрямку пункту пропуску "Корчова-Краківець" польські фермери припинили блокування руху вантажних автівок. За наявною інформацією такі дії тимчасові. З 13 березня протестувальники планують знову поновити блокування по цьому напрямку.
У Польщі наростає напруження через великий потік українських товарів та невдоволення загальною європейською політикою, особливо "Зеленим курсом" Європейського союзу. Фермери виступають за відновлення митних зборів на українську продукцію, розвиток портової інфраструктури та залізничних мереж для забезпечення ефективного транспортування сільськогосподарської продукції.
Також вони протестують проти бюрократичних обмежень у галузі сільського господарства, вимагають збереження заборони на використання азотних добрив у певний період і розширення фінансової підтримки або інвестицій у сільській місцевості.
Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.
У Кабміні існують різні системи автоматичного обчислення, такі як СМ КОР, які вже використовуються на митниці та в податковій. Однак, у Бюро Економічної Безпеки ще не розпочали використання аналітики та індикаторів. Чому так сталося і які можливі наслідки цієї бездіяльності? Думкою на цей рахунок поділиться голова Ради громадського контролю БЕБ України, Тарас Котов. Дізнайтеся більше у нашому відео.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.