Пенсіонерка звинувачує Київстар у крадіжці з рахунку 30-50 гривень кожного місяця

У Київстар проігнорували допис жінки

Київстар
Пенсіонерка незадоволена тим, що Київстар краде з її рахунку 30-50 гривень щомісяця

Абонентка звинуватила Київстар у щомісячній крадіжці коштів з рахунку. Вона поповнила рахунок на 280 гривень, але денний пакет за 275 гривень не підключився, бо оператор списав 60 гривень. Про свою ситуацію вона написала 16 вересня на Facebook-сторінці.

За словами жінки, Київстар має надавати пільги для пенсіонерів. Однак натомість оператор з її рахунку постійно краде 30-50 гривень. 

"Звертаюся до Київстару. Де Ваша совість? Ви кожного місяця в мене крадете 30-50 гривень. Я пенсіонерка, яка виживає в цій корумпованій країні, а не олігарх, який не знає куди дівати гроші. Пенсіонерам за 70 років повинні бути якісь пільги, а не переплата за свій тариф кожного місяця на 50 гривень. В суботу, 13 вересня, мені прийшло повідомлення, що 16 вересня буде знято за послуги 275 гривень (тариф). Я перерахувала 280 гривень. Цього дня прийшло повідомлення, що знято за денний тариф, оскільки не вистачає коштів. А де ж вони ділись? Подивилась на рахунок 220 гривень. В минулому місяці так само було. Питання: за що ви поцупили 60 гривень? Сподіваюсь на вашу відповідь і на належний порядок з коштами. Ви в мене вкрали 2 хлібини за один місяць. І зараз мені потрібно доплатити 55 гривень, а в мене їх немає, бо пенсія 18 вересня. А за ці дні ви будете щоденно знімати і знімати, то як  користуватись послугами таких крахоборів, адже кошти були перераховані за три дні до сплати?", - цікавиться жінка. 

У Київстар проігнорували допис жінки. Один з користувачів порадив їй звернутися до магазину Київстар з паспортом. Там є спеціальні тарифи для пенсіонерів.

"Будете платити наполовину дешевше, ніж зараз. То контрактні тарифи. Ми з дружиною перейшли, і дуже задоволені", - вказав чоловік.

Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?

Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними:

  • На вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати.
  • Ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#
  • Обслуговування вашого номера припинено.

Якщо ви контрактний абонент:

  • На 1-е число місяця послуги за номером перебувають у статусі очікування оплати;
  • Роботу номера тимчасово припинено з 1-го числа і до кінця календарного місяця.

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити