У Київстар проігнорували скаргу жінки
Жінка наразі перебуває у процесі переходу з Київстару до іншого оператора. На це рішення вона пішла через тисячі гривень, які списали з її рахунку за послуги, якими вона не користувалася. Про свою ситуацію вона написала 27 вересня на Facebook-сторінці.
За словами жінки, вона була контрактним абонентом Київстар. Однак постійне списання коштів за послуги, якими не користується, змусили її піти до іншого оператора.
"Я зараз у процесі переходу з Київстару до іншого оператора. Для мене максимально важливо зберегти номер, на якому багато всього зберігається. Інший оператор дає таку можливість. І це добре. Хоч номер мені потрібен, але Київстар точно ні. Тисячі гривень, зняті за послуги, якими я не користувалася, гроші зняті за денний пакет, коли я поповнювала на всю місячну суму, і, звісно, необхідність заново сплачувати весь пакет, квест "досягни розмови з оператором", наполеглива у своїй обмеженості помічниця Зоряна - улюблені фішки Київстар. У мене контракт. І якщо на рахунку буде мінус, то переведення не відбудеться. Коли я ще була в роздумах, чи робити перехід, Київстар "потішив мене" новою фішкою. Повідомив, що я використала надані мегабайти інтернету. Що ж, я відключила стільникові дані. Користуюся Wi-Fi. За пару днів Київстар зняв ще один денний пакет. Я подумала, що повідомлення прийшло випадково, але коли за ще 2 дні знову відбулося зняття, зазирнула на рахунок, а там - мінус. Я зв'язалась з оператором Київстар і ми разом дійшли висновку, що на той момент 60 гривень знято ні за що. Оператор пообіцяла залишити заявку на повернення коштів, але Київстар зняв гроші знов. У той же день я поповнила рахунок, щоб не бути в мінусі, і подала заявку на перехід до іншого оператора. Як каже мені працівник компанії, перехід відбувається зазвичай за 15 хвилин, але є кілька десятків абонентів, яких чомусь Київстар особливо не хоче втрачати. Роблять якесь блокування, тоді має включатися IT-відділ. Але на цей момент навіть такі клієнти здійснили перехід протягом тижня. Поки я сподіваюся, а Київстар продовжує знімати денні пакети, заганяючи мене в мінус. До кінця місяця залишилося небагато. Якщо зняти ще трохи коштів - це те, що потрібно Київстар у їхній передсмертній агонії, останнє бажання того, кого викреслюють з життя, - то я їм дам це. Мабуть, кращі умови трохи грошей коштують. Але, звісно, перед цим роблю цю історію відомою. Навіть відкрию цей допис для всіх, щоб Київстар побачив моє до них останнє побажання. Київстар, я все одно перейду до іншого оператора, а вам горіти в пеклі", - детально розповіла жінка.
У Київстар проігнорували скаргу жінки. Абоненти можуть самостійно уточнити, за що були списані гроші з рахунку. Для цього потрібно перейти у додаток Мій Київстар в розділ Історія — там можна переглянути статистику витрат.
З 3 жовтня 2025 року Київстар оновлює умови надання послуг для дзвінків на деякі номерні місткості закордонних операторів. Такі дзвінки за кордон будуть тарифікуватися за окремою вартістю — 20 грн/хв. Зміни стосуються певних номерів Греції, Італії, Кіпру, Німеччини, Польщі, Румунії, Франції та деяких інших країн. Переглянути перелік країн та кодів можна за посиланням. Такі дзвінки не враховуватимуться у хвилини тарифного плану чи додаткових пакетів для міжнародних викликів. Для всіх інших міжнародних напрямків умови залишаються без змін.