Жінка розповіла свою історію знайомства з компанією Київстар
Жінка незадоволена тим, що Київстар нав'язує тариф, який змінити неможливо. Крім того, оператор за власним бажанням встановлює тарифи. Про свою ситуацію вона написала 18 квітня на Facebook-сторінці.
За словами жінки, Київстар самостійно встановлює ціну на тариф. Оператор надсилає попередження в смс без зворотного зв'язку.
"Моє знайомство з Київстаром. Тариф вам нав'язують, змінити його не можна, вам запропонують і "підберуть" без вас. Ціну на тариф змінюють за власним бажанням, попередження в смс без зворотнього зв'язку. Скарги і пропозиції приймають листом. Повторюю - ви пишете лист на адресу, можна електронний, та на розгляд ваших листів дається місяць. Що це? - диктат Київстару? У мене нема вибору, якщо я користуюсь цим зв'язком. Висновок - ось так нас поступово перетворюють на рабів, які не можуть робити свій вибір даже в послугах", - скаржиться жінка.
У Київстар вирішили проігнорувати скаргу абонентки. Водночас раніше у компанії вказували, що зміна тарифу з їхнього боку здійснюється у разі закриття для користування того чи іншого тарифного плану.
"Ми заздалегідь інформуємо абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менш ніж за 7 днів до змін. За потреби завжди ви можете звернутися до нас за додатковою консультацією та підбору тарифу у приватні повідомлення сторінки", - казали у Київстар.
У цьому випадку Київстар рекомендує слідувати цим крокам:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.