Абонентка звинувачує Київстар у нав'язуванні високого тарифу та самостійній зміні ціни - реакція компанії

Жінка розповіла свою історію знайомства з компанією Київстар

Тариф
Жінка незадоволена обслуговуванням Київстар, зокрема тарифами та цінами

Жінка незадоволена тим, що Київстар нав'язує тариф, який змінити неможливо. Крім того, оператор за власним бажанням встановлює тарифи. Про свою ситуацію вона написала 18 квітня на Facebook-сторінці.

За словами жінки, Київстар самостійно встановлює ціну на тариф. Оператор надсилає попередження в смс без зворотного зв'язку. 

"Моє знайомство з Київстаром. Тариф вам нав'язують, змінити його не можна, вам запропонують і "підберуть" без вас. Ціну на тариф змінюють за власним бажанням, попередження в смс без зворотнього зв'язку. Скарги і пропозиції приймають листом. Повторюю - ви пишете лист на адресу, можна електронний, та на розгляд ваших листів дається місяць. Що це? - диктат Київстару? У мене нема вибору, якщо я користуюсь цим зв'язком. Висновок - ось так нас поступово перетворюють на рабів, які не можуть робити свій вибір даже в послугах", - скаржиться жінка. 

У Київстар вирішили проігнорувати скаргу абонентки. Водночас раніше у компанії вказували, що зміна тарифу з їхнього боку здійснюється у разі закриття для користування того чи іншого тарифного плану.

"Ми заздалегідь інформуємо абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менш ніж за 7 днів до змін. За потреби завжди ви можете звернутися до нас за додатковою консультацією та підбору тарифу у приватні повідомлення сторінки", - казали у Київстар.

Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?

У цьому випадку Київстар рекомендує слідувати цим крокам:

  • У налаштуваннях відключіть передачу даних.
  • Поповніть рахунок набравши *134# (навіть, якщо немає інтернету) або підключіться до Wi-Fi та поповніться на сайті або у Мій Київстар
  • Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
  • Дочекайтесь SMS, що вам нараховано пакет послуг за вашим тарифом. Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — замовте дзвінок оператора — просто надішліть запит *105*466# і вам перетелефонують.
  • Поверніться у налаштування та включіть передачу даних, щойно нарахується пакет послуг.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube