В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка
Чоловік вирішив зняти готівку в банкоматі Ощадбанку. Однак через напис на екрані "операцію скасовано" не отримав коштів. Відповідний коментар клієнт залишив 8 вересня під публікацією фінустанови.
Він зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку для повернення коштів. Йому повідомили, що потрібно чекати до 30 днів.
"Розумію зараз, що кібербезпека дуже важлива, особливо, для банків. Але випадок, який трапився зі мною у банкоматі Ощадбанку 05.09.2025 року, продемонстрував, що з банком, мабуть, щось не гаразд! Бо я був шокований тим, що гроші з банкомата не отримав, через напис на екрані - "операцію скасовано" і грошей я не отримав, але кошти з картки - зняті! Подзвонив уже 2 рази на "гарячу лінію", відповіді працівниць майже не чутно і в мене питали одне і теж з поправками, що, мовляв "якщо ви не отримали коштів, то ми з'ясуємо". На моє питання, як довго мені чекати свої кошти, була відповідь - "до 30 днів". Таких "бідолах" по всій Україні назбирати і за місяць часу і "провернути" на процентах - можна файно жити", - розповів чоловік.
В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що якщо банкомат не видав кошти, то в першу чергу потрібно перевірити інформацію через контакт-центр.
"Якщо банкомат не видав кошти, дійсно в першу чергу рекомендуємо перевірити інформацію через контакт-центр, оскільки можливо після відхилення операції кошти можуть автоматично повернутися. Ви також можете зафіксувати зворотний дзвінок на сайті банку, та консультант зателефонує вам для перевірки інформації. Якщо ж кошти не були повернуті, тоді потрібно буде звернутися у відділення банку для написання заяви на їх повернення, або зафіксувати її через оператора. Перепрошуємо за незручності", - заявили в Ощадбанку.