На гроші від iPhone хотів оздоровити дитину, проте посилку на «Новій пошті» забрали шахраї: чи стягнув суд компенсацію

Чоловік отримав компенсацію через суд

На гроші від iPhone хотів оздоровити дитину, проте посилку на «Новій пошті» забрали шахраї: чи стягнув суд компенсацію
Телефон забрали невідомі

Чоловік з Тернополя до Києва відправив посилку з «Iphone 6+». Проте, його забрала не жінка, яка купувала телефон с зарядкою та навушниками, а хтось невідомий. В «Новій пошті» порушень не знайшли та відшкодовувати вартість телефону без суду не стали.

В травні 2018 року чоловік відправив «Новою поштою» з Тернополя до Києва посилку. В ній був телефон «Iphone 6+», зарядний пристрій та навушники. В накладній була вказана оголошена вартість відправлення – 8 тис. 500 грн. Чоловік заплатив 91 грн за перевезення і пішов до дому.

На наступний день посилки прибула до столиці. Проте її отримав не покупець, а якась невідома особа. Для того, аби забрати мобільний, шахрай назвав номер накладної та показав паспорти у формі ID-картки.

Чоловік скаржився до «Нової пошти» та просив повернути йому вартість втраченого телефону з зарядкою та навушниками. Те саме робила і жінка, яка чекала на посилку у Києві. У відповідях в компанії не заперечили та не спростували, що відправлення отримав не той, кому воно було адресовано.

Врегулювати суперечку мирним шляхом не вийшло. Тоді чоловік подав позов до суду.

Що було у суді

Крім того, щоб «Нова пошта» компенсувала вартість посилки, чоловік вимагав ще й моральної компенсації. Під час судового засідання він заявив, що на отримані від продажу телефону гроші він хотів оздоровити свою дитину з інвалідністю.

Тому окрім 8 тис. 500 грн за втрачений телефон чоловік просив суд, щоб компанія компенсувала йому 91 грн за послугу доставки та сплатила штраф - 2 тис. 059,55 грн. Також, продавець гаджета наполягав на відшкодуванні моральних страждань в 5 тис. грн і сплаті компанією судових витрат.

У відповідь на це адвокат «Нової пошти» заявив, що для цього спору у суді вже сплили строки позовної давності. Нібито з моменту, коли чоловік отримав відповідь від компанії у травні 2018 року у нього був рік на похід до суду. А оскільки він подав позов пізніше, то немає про що говорити.

Після проведеної внутрішньої перевірки в «Новій пошті» з’ясували, що посилку отримав той, хто правильно назвав номер експрес-накладної та надав паспорти у формі ID-карти. До того ж повного збігу прізвища, імені та по батькові виключати не можна. Однак виявилося, що у жінки, яка мала забрати у Києві телефон та у її чоловіка паспорти є лише у формі книжечки. Тому не вони тоді приходили у відділення та забирали посилку.   

Через те, що в «Новій пошті» не довели, що видали телефон правильній особі та не розкрили подробиць службової перевірки суд вирішив, що компанія має компенсувати чоловіку вартість відправлення. Крім того, втрата телефону – це дійсно прикрість. Тому «Нова пошта» ще мала виплатити 1 тис. грн за неприємні емоції. В результаті, у листопаді 2020 року суддя Тернопільського міськрайонного суду вирішила, що компанія має виплатити чоловіку 9 тис. 591 грн.

Проти цього рішення виступив адвокат компанії та оскаржив його. Однак повністю відіграти ситуацію і зовсім не платити своєму клієнтові не вийшло. Судді уважно почитали угоду між «Новою поштою» та клієнтами й виявили, що там немає нічого про відшкодування моральної шкоди. Через це у березні 2021 року судді відмінусували тисячу гривень від розміру компенсації. Проте 8 тис. 591 грн компанія все ж таки була зобов’язана заплатити.

Інформатор розповідав, що чоловік вимагав компенсацію від «Нової пошти» за невчасно доставлений подарунок.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube