"Напевно, треба було робити діалог. Завжди треба комунікувати. Найважливіше зараз — це те, що є законопроєкт. Він зареєстрований. Я думаю, що за нього проголосують. Я хочу, щоб це відбулося"
Я хочу, щоб ця пісня стала вашим особистим гімном-одою насолоди від себе. Нехай вона зваблює вас… збуджує, розкриває, вдихає у вас життя. Ця пісня - для вас.
Російськомовних клієнтів запитали, чи не заперечують вони, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською
Відповідь російською мовою в підтримці Monobank тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта. А також на розсуд оператора. У банку провели "мовний експеримент".
Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський. Вибрали тисячу звернень клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують вони, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською. 96,3% сказали, що це не є для них проблемою.
"Отже, відповідь російською мовою в підтримці Монобанку тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора. У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу?", - запитав Гороховський.
"А російськомовні інтерфейси використовуються на росії. До речі, покажіть хоча б один російський сервіс, що має інтерфейси українською, і це при тому, що ми не бомбимо їхні міста і не вбиваємо їхніх жінок, літніх людей і дітей...", - акцентував Гороховський.
Нагадаємо, у Monobank зросте відсоток за зняття готівки. Крім того, українцям заборонили переказувати гроші з гривневих карток на закордонні.
Також Інформатор писав, як переказувати гроші на Monobank за кордоном з мінімальними втратами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.