У чоловіка складається враження, що у фірмовому магазині Київстар йому підсунули вже активовану або уживану SIM-картку, яка просто не працює
Чоловік придбав у фірмовому магазині Київстар SIM-карту для роутера. Він витратив 350 гривень, але послуги від оператора так і не отримав. Про свою історію абонент написав 19 листопада на Facebook-сторінці.
За його словами, він поповнив рахунок на 190 гривень для активації тарифу. Однак інтернет так і не запрацював, на гарячій лінії йому підтвердили, що це внутрішня помилка з боку Київстар.
"От цікаво Київстар, взагалі піклується про свою репутацію чи там дно і їм просто все одно на клієнтів? Хронологія подій: 01.11.2025 року я купив у фірмовому магазині SIM-карту для роутера (тариф "СуперГіг") за 160 гривень. 02.11.2025 року згідно з умовами, я поповнив рахунок на 190 гривень для активації тарифу до 30.11.2025 року. Результат: інтернет так і не з'явився. Спроби вирішення: при зверненні на гарячу лінію мені підтвердили, що це внутрішня помилка з боку Київстар: SIM-карту неправильно активували в системі. При цьому перший платіж вони не бачать, а 190 гривень просто "висять" у мене на рахунку і послуги немає. Складається враження, що у фірмовому магазині мені підсунули вже активовану або уживану картку, яка просто не працює. Тобто продали повітря за 160 гривень, а тепер ще й "морозять" мої 190 гривень поповнення. Моє звернення зареєстрували за №13314099 і почалося "годування обіцянками". Спочатку пообіцяли вирішити до 12.11.2025 року, прийшла СМС про перенесення до 13.11.2025 року, прийшла СМС про перенесення до 14.11.2025 року. Оператор знову відповів: "зробити нічого не можемо, чекайте". Зараз навіть смс не присилають, що розглядають. Взяли кошти і пішли в туман. Що ми маємо по факту: я оплатив послугу, яку не отримую з початку листопада. Мої гроші у них. Послуги немає. Технічна підтримка просто надсилає СМС "почекайте ще". Питання та вимоги до Київстару: скільки ще триватиме "робота технічних спеціалістів"? Я вимагаю негайно активувати мій оплачений тарифний план. Я вимагаю компенсації за дні (і цей час зростає) відсутності послуги, яка була оплачена з мого боку в повному обсязі та вчасно. Цікаво, це звернення хтось з Київстару прочитає?", - цікавиться чоловік.

У Київстар проігнорували скаргу чоловіка. Нижче детально читайте про послугу SIM для роутера:
Це додаткова SIM. Установіть її в роутер і користуйтеся там, де немає фіксованого інтернету. Додаткова SIM буде з тим самим номером, тарифним планом, загальним балансом та обсягом гігабайтів, що й ваша основна.
Як підключити
Як відключити
Скільки це коштує
Плата за користування — 70 грн/міс. Зверніть увагу, що для деяких тарифів плата може відрізнятися. Щоб переглянути умови вашого тарифу, перейдіть в Мій Київстар. Плата за мобільний інтернет зніматиметься за умовами вашого тарифу з основної SIM.
Як підключити послугу в магазинах Київстар?
Завітайте до магазину Київстар з номером, до якого хочете підключити додаткову SIM. Отримайте додаткову SIM. Послуга активується на другий день після підключення, плата за неї також зніметься на другий день.
Чи можна підключити SIM для планшета, якщо підключена SIM для роутера?
Ви не можете підключити SIM для планшета, якщо у вас підключена ця послуга. Ви можете підключити лише одну з цих послуг.