У Київстар вирішили проігнорувати скаргу жінки
Жінка підключила тариф "Легкий старт" від Київстару. Вона мала заплатити 200 гривень, але з неї за тиждень списали 750 гривень. Про свою історію вона написала у соціальній мережі Threads.
За словами жінки, тариф "Легкий старт" від Київстару є обманом. Адже з її рахунку списали чималу суму коштів.
"Скаржитися на монополістів - згубна справа, але цілий день боролась з Київстаром, який сам з собою договориться не може, які він послуги надає і в якому порядку знімає кошти. Обʼєднала мобільний та домашній інтернет, тариф якого коштує 500 гривень, який охоплює купу всього, включаючи Київстар ТБ. Перші 3 місяці легкий старт: по 200 гривень. Попри те, що тиждень тому з мене зняли 350 гривень за звичайний тариф і треба було 200 гривень заплатити, я вже прийняла той факт, поповнила рахунок і пішла спати. Згодом бачу, що інтернету немає, на рахунку 30 гривень і пише: поповніть ваш рахунок на 500 гривень. Я зразу зрозуміла, що легкий старт це обман. Але чого зняло так багато грошей? Зазвичай їхні оці послуги: «на день» коштують менше. По дзвінку мені сказали: поповніть рахунок на 350 гривень. А в додатку Мій Київстар - на 500 гривень. Тричі дзвонила до оператора, вони сказали: це якась помилка. У вас чомусь тариф за Київстар ТБ знявся раніше чим плата за тариф. Який Київстар ТБ? Він же входить в тариф? Оператор мені не зміг пояснити. Сказав, що відключає послугу Київстар ТБ, можливо повернуть кошти, а може і ні. Поповнила рахунок на 200 гривень. Зранку наче все працює, 200 гривень зняло. Пише наступного місяця плата 500 гривень. В підсумку тарифом по 350 гривень я користувалась днів 8. А легкий старт обійшовся в 400 гривень", - розповіла жінка.
У Київстар вирішили проігнорувати скаргу жінки. Як абонентам повернути кошти: покрокова інструкція
Якщо Київстар несподівано зняв гроші (наприклад, за "нав'язані" послуги, помилкове списання за Київстар ТБ чи перевищення в тарифі), не панікуйте — є способи повернути їх назад. Процес залежить від типу рахунку (передплата чи контракт і причини). На основі офіційних інструкцій з сайту Київстар та відгуків абонентів, ось що робити. Головне — фіксуй усе: скриншоти з додатка Мій Київстар та дзвінки до служби підтримки.