Легкий старт від Київстару: замість 200 гривень з клієнтки за тиждень стягнули 750 гривень

У Київстар вирішили проігнорувати скаргу жінки

Київстар
Жінка витратила на тариф від Київстар не 200 гривень, а 750 гривень

Жінка підключила тариф "Легкий старт" від Київстару. Вона мала заплатити 200 гривень, але з неї за тиждень списали 750 гривень. Про свою історію вона написала у соціальній мережі Threads.

За словами жінки, тариф "Легкий старт" від Київстару є обманом. Адже з її рахунку списали чималу суму коштів. 

"Скаржитися на монополістів - згубна справа, але цілий день боролась з Київстаром, який сам з собою договориться не може, які він послуги надає і в якому порядку знімає кошти. Обʼєднала мобільний та домашній інтернет, тариф якого коштує 500 гривень, який охоплює купу всього, включаючи Київстар ТБ. Перші 3 місяці легкий старт: по 200 гривень. Попри те, що тиждень тому з мене зняли 350 гривень за звичайний тариф і треба було 200 гривень заплатити, я вже прийняла той факт, поповнила рахунок і пішла спати. Згодом бачу, що інтернету немає, на рахунку 30 гривень і пише: поповніть ваш рахунок на 500 гривень. Я зразу зрозуміла, що легкий старт це обман. Але чого зняло так багато грошей? Зазвичай їхні оці послуги: «на день» коштують менше. По дзвінку мені сказали: поповніть рахунок на 350 гривень. А в додатку Мій Київстар - на 500 гривень. Тричі дзвонила до оператора, вони сказали: це якась помилка. У вас чомусь тариф за Київстар ТБ знявся раніше чим плата за тариф. Який Київстар ТБ? Він же входить в тариф? Оператор мені не зміг пояснити. Сказав, що відключає послугу Київстар ТБ, можливо повернуть кошти, а може і ні. Поповнила рахунок на 200 гривень. Зранку наче все працює, 200 гривень зняло. Пише наступного місяця плата 500 гривень. В підсумку тарифом по 350 гривень я користувалась днів 8. А легкий старт обійшовся в 400 гривень", - розповіла жінка. 

У Київстар вирішили проігнорувати скаргу жінки. Як абонентам повернути кошти: покрокова інструкція 

Якщо Київстар несподівано зняв гроші (наприклад, за "нав'язані" послуги, помилкове списання за Київстар ТБ чи перевищення в тарифі), не панікуйте — є способи повернути їх назад. Процес залежить від типу рахунку (передплата чи контракт і причини). На основі офіційних інструкцій з сайту Київстар та відгуків абонентів, ось що робити. Головне — фіксуй усе: скриншоти з додатка Мій Київстар та дзвінки до служби підтримки.

  1. Спочатку перевірте, за що зняли гроші. Зайдіть в додаток Мій Київстар (завантаж з App Store/Google Play) або на сайт Kyivstar.ua в особистий кабінет. У розділі "Рахунок та платежі" подивіться деталізацію — там видно кожну транзакцію (наприклад, "Київстар ТБ" чи "на день" послуга). Якщо списання за невикористану послугу, це може бути помилка. Чому це важливо? Багато скарг стосуються нав'язаних сервісів, як розваги чи Київстар ТБ, які "входять" у тариф, але списуються окремо. Якщо це так — переходь до наступного кроку.
  2. Зверніться до служби підтримки Київстар. Дзвоніть на 466. Опишіть проблему. Оператор може: відключити послугу миттєво; перевірити на помилку та повернути кошти (зазвичай протягом 3–5 днів на рахунок); через чат у додатку Мій Київстар", надішліть скриншоти. 80% скарг вирішують за 1–2 дні, але якщо відмовляють — просіть надати письмове пояснення (SMS чи e-mail).
  3. Специфіка за типом рахунку. Передплата: повернути помилковий платіж (наприклад, переказ на чужий номер) технічно неможливо, якщо кошти вже витрачені. Контракт або "Все разом" (мобільний + інтернет + ТБ): якщо переплатили — пишіть заяву на повернення.
  4. Якщо Київстар відмовив. Скарга до Національної комісії з регулювання зв'язку: заповніть онлайн-форму на сайті (розділ "Звернення громадян"). Додайте докази — розглядають за 30 днів, можуть зобов'язати повернути. 
  5. Суд. Останній крок, якщо сума велика. Абоненти виграють, якщо доведуть помилку (наприклад, Київстар ТБ у тарифі).

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити