Клієнтка ПриватБанку отримала на телефон сповіщення щодо отримання виплат ВПО та втратила 180 531 гривню - що вирішив суд

За словами жінки, кошти з рахунків списали під час її намагання зв'язатися з оператором ПриватБанку

ПриватБанк
Клієнтка втратила з рахунків 180 531 гривню та вимагає ПриватБанк повернути кошти

Жінці на телефон надійшло сповіщення щодо отримання виплат ВПО. Згодом з її рахунків у ПриватБанку зникло 180 531 гривні, які вона вимагає фінустанову повернути. Про це йдеться у рішенні Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області, опублікованому 25 листопада 2024 року. 

01.06.2024 року жінка отримала сповіщення щодо отримання коштів на телефон, як ВПО (внутрішньо переміщена особа) із пропозицією перейти за посиланням. Через декілька хвилин надійшов дзвінок від нібито працівників банку. Згадані «працівники» заявили, що її акаунт зламано і хтось хоче викрасти кошти. Для того, щоб цього уникнути, потрібно перейти на сторінку ПриватБанку, змінити паролі, після цього, чекати на оновлення даних до 15:00. За цей період вони начебто щось мали змінювати на сторінці ПриватБанку та встановлювати новий додаток. З цього моменту громадянка почала дзвонити на гарячу лінію, службу безпеки ПриватБанку, щоб заблокували карти, бо зрозуміла, що то шахраї, але ніхто не відповідав (це був вихідний - субота), через певний період на зв'язку з'явився автовідповідач, який зазначав зробити наступні дії з комбінацією цифр. Під час намагання зв'язатися з оператором ПриватБанку, шахраї списали 80 004 гривень кредитних коштів з банківської карти, також 100 526 гривень власних коштів.

02.06.2024 року жінка звернулася до поліції із заявою про злочин, що підтверджується копією витягу з ЄРДР, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. За словами слідчого розслідування триває. Вона просила ПриватБанк терміново розпочати службове розслідування за фактом шахрайських дій, вчинених невстановленими особами, які безперешкодно заволоділи коштами 1 червня 2024 року за її картковими даними та невідкладно повідомити письмово засобами електронного зв'язку про результати проведеної перевірки. Проте, жодних конкретних дій з боку працівників фінустанови зроблено не було.  

"Перевіркою інформаційних баз банку встановлено, що 01.06.2024 року об 11:06 було проведено зміну пароля до акаунту в додатку "Приват-24" за допомогою вірного введення пін-коду до картки клієнтки. Таким чином, вона надала третім особам конфіденційну інформацію щодо однієї зі своїх карт, а саме: ПІН-код карти, що дало можливість входу до "Приват-24", проведення списання коштів. В ході проведення вищевказаних платежів громадянка підтверджувала вхід в додаток "Приват-24", отримувала повідомлення та підтверджувала проведення платежів по картках. Клієнтка звернулася до банку після вчинення спірних переказів", - заявили у ПриватБанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Нею не доведено, протиправність поведінки АТ КБ «ПриватБанк» зокрема, що перерахування коштів третім особам зроблено протиправними діями працівників фінустанови.

"У кримінальному провадженні відомості про яке внесено до ЄРДР 02.06.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України, в якому вона визнана потерпілою триває досудове розслідування, а тому підстави для зупинення провадження у справі відсутні. За таких обставин, в задоволенні її позовної заяви до акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" про захист прав споживачів слід відмовити", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube