В Ощадбанку відреагували на коментар жінки
Жінка, яка перебуває у Польщі, отримала від Ощадбанку повідомлення про необхідність оновити дані. Вона виконала вказані дії двічі, але з її рахунку списали кошти у розмірі 240 гривень. Відповідний коментар клієнтка залишила 26 липня під публікацією фінустанови.
Вона вважає, що оновлення даних в Ощадбанку має бути безкоштовним. Клієнтка не отримувала жодних повідомлень.
"На моїй карті Ощадбанку з'явився напис: оновити інформацію. Оновила. Інформація не зникла. Оновила вдруге.
І двічі з мого рахунку було знято гроші, не можу сказати точно, але, здається, по 120 гривень за кожне оновлення. Наскільки мені відомо, оновлення має бути безкоштовним. Жодних смс я не отримувала. Поясніть, будь ласка, за яким правом із мене – пенсіонерки з мізерною пенсією Ощадбанк стягує оплату? Моєму здивуванню і обуренню немає межі", - скаржиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що актуалізація інформації, яка відбувається онлайн в додатку Ощад є безкоштовною, та за це не виставляються додаткові комісії.
"Для предметної перевірки інформації щодо списання коштів по вашій картці, рекомендуємо зателефонувати з фінансового номера до контакт-центру 0800210800", - наголосили в Ощадбанку.
Жінка запитала в Ощадбанку, чи є номер контакт-центру безкоштовним. Вона зараз перебуває в Польщі, але у її пакеті на номері телефону Київстар немає опції безкоштовних дзвінків за кордон, тільки по Україні.
"Номер контакт-центру Ощадбанку 0 800 210 800 є безкоштовним для дзвінків з території України. Для дзвінків з-за кордону необхідно використовувати номер (044) 247-84-18. Тарифікація буде здійснюватися вашим мобільним оператором. Як альтернатива, для отримання інформації по вашій карті, можна скористатися чат-ботами Ощадбанку, перейшовши за посиланням на офіційному сайті банку https://www.oschadbank.ua/. Також ви можете здійснити веб дзвінок із сайту, або дзвінок через Viber", - додали в Ощадбанку.
Клієнти Ощадбанку можуть отримати наступне повідомлення: «На виконання вимог законодавства України з питань фінансового моніторингу вам необхідно звернутися до вашого персонального менеджера з ММСБ обслуговуючого відділення для актуалізації даних по рахунках ФОП/ЮО» або «Ми були змушені тимчасово обмежити доступ до ваших бізнес-рахунків, оскільки нам бракує актуальних даних згідно з законодавством.» Щоб ви могли й надалі зручно користуватися всіма послугами Ощадбанку для бізнесу, просимо оновити дані. Це швидко й можна зробити дистанційно. Деякі питання, які можуть виникнути, та відповіді на них: