Клієнтка Ощадбанку на телефон отримала повідомлення про зняття 9 941 гривні з кредитки - чи повернув суд гроші

Читать на русском

Ощадбанк надіслав жінці повідомлення про необхідність терміново сплатити прострочений платіж за кредитом у сумі 559 гривень

Читать на русском
Ощадбанк

Ощадбанк надіслав жінці повідомлення про необхідність терміново сплатити прострочений платіж за кредитом у сумі 559 гривень

На телефон жінки прийшло повідомлення про зняття кредитних коштів у розмірі 9 941 гривні. Вона зателефонувала до контакт-центру Ощадбанку та просила заблокувати картку. Клієнтка вимагає фінустанову через суд повернути зазначену суму. 

Як йдеться у рішенні П'ятихатського районного суду Дніпропетровської області, Ощадбанк надіслав жінці повідомлення про необхідність терміново сплатити прострочений платіж за кредитом у сумі 559 гривень. Вона пояснила свою ситуацію, але їй відповіли, що кредит та відсотки за його користування є зобов'язанням з погашення. Фінустанова відмовила у списанні відсотків та повернення суми кредитних коштів.

"Банк не несе відповідальність за те, що внаслідок порушення позивачкою умов розділу XI "Відповідальність клієнта та банку" договору банківського обслуговування фізичних осіб, а саме п. 9.15, п. 9.16, 9.17, 9.18, стороння особа здійснила перерахунок коштів з її банківської картки. Операцію з перерахунку коштів провели коректно, з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки банку. Несанкціонований доступ до карткового рахунку можливий при наданні стороннім особам персональної інформації щодо платіжної картки", - наголосили в Ощадбанку. 

Що вирішив суд? 

Суд задовольнив позов жінки. Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" зобов'язали відновити кошти на її кредитному рахунку, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій у сумі 9 941 гривні та списати нараховані у зв'язку з цим відсотки, пеню, штрафні санкції, суму комісії за перерахунок коштів. Також фінустанова має відшкодувати 4 073 гривень - сплата судового збору та отримання правничої допомоги. 

"Враховуючи відсутність доказів того, що позивачка своїми діями або бездіяльністю сприяла втраті чи незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера та іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, проведення фінансових операцій по картковому рахунку позивача відбулося не за її розпорядженням, вона не повинна нести відповідальності за такі операції. За таких обставин, враховуючи несанкціоноване списання коштів з її рахунку, слід зобов'язати АТ "Державний ощадний банк України" відновити кошти на кредитному рахунку, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій 21.11.2022 року у сумі 9 941 гривні та списати нараховані у зв'язку із цим відсотки, пеню, штрафні санкції, суму комісії за перерахунок грошових коштів з картки", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.