Клієнтка Monobank поскаржилася на зникнення коштів з її картки - що відповів банк

Читать на русском

Система безпеки банку показала прогалини, якими й скористались шахраї

Читать на русском
Monobank
Клієнтка вимагала компенсації від банку

Система безпеки банку показала прогалини, якими й скористались шахраї

Клієнтка Monobank поскаржилась, що у неї з картки без її відома були списані кошти на суму майже 425 грн. Був проведений google-платіж, але їй не прийшло ні підтвердження на оплату, ні повідомлення про зняття коштів.

Відповідний допис з'явився на сайті Minfin. Жінка вказала, що звернулась до банку за вирішенням проблеми. Але його представники порекомендували написати заяву до поліції й повернути кошти за рішенням суду. Така відповідь дуже її обурила. 

"В мене самовільно списались кошти на суму майже 425 грн (google платіж), все що може моно банк це порекомендувати звернутись до поліції з заявою і потім повернути гроші за рішенням суду. Я розумію що сума невелика, але якщо у банка дірява система безпеки й нема підтвердження на оплату в інтернеті, то сам моно повинен компенсувати гроші", – написала клієнтка банка.

Представники Monobank відповіли, що всі карти підтримують протокол захисту 3дс. Але не всі сайти використовують цю систему захистку, тому й виникають такі ситуації. Також у банку зазначили, що через застосунок можна встановити обмеження на операції без підтвердження, таким чином захистити себе від шахраїв.

"Всі наші карти підтримують протокол захисту 3дс. При цьому не всі сайти його використовують, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить, успіх оскарження дуже високий. У нашому застосунку можна обмежити ці операції без підтвердження в інтернеті. Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції", – надали відповідь у банку.

Пізніше Monobank відписався, що опрацював заявку на оскарження платежу й дав відповідь в особистих повідомленнях. На це клієнтка відповіла, що проблему вирішено й подякувала за це.

Раніше Інформатор писав, що шахраї вкрали гроші з рахунків у ПриватБанку після фіктивного повідомлення про грошову допомогу. Йдеться про суму понад 43 тисячі гривень. А ось клієнти Monobank скаржаться, що після оплати комуналки кошти з рахунку зняли, а платіж не провели. Оператори Monobank заявляють, що у всьому винний iBox.

Ще повідомляли, що Монобанк закриває транзакції без карток на цілому континенті. Йдеться про країни Африки. нововведення не торкнеться Єгипту, Марокко, Південно-Африканській республіці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.