“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Система безпеки банку показала прогалини, якими й скористались шахраї
Клієнтка Monobank поскаржилась, що у неї з картки без її відома були списані кошти на суму майже 425 грн. Був проведений google-платіж, але їй не прийшло ні підтвердження на оплату, ні повідомлення про зняття коштів.
Відповідний допис з'явився на сайті Minfin. Жінка вказала, що звернулась до банку за вирішенням проблеми. Але його представники порекомендували написати заяву до поліції й повернути кошти за рішенням суду. Така відповідь дуже її обурила.
"В мене самовільно списались кошти на суму майже 425 грн (google платіж), все що може моно банк це порекомендувати звернутись до поліції з заявою і потім повернути гроші за рішенням суду. Я розумію що сума невелика, але якщо у банка дірява система безпеки й нема підтвердження на оплату в інтернеті, то сам моно повинен компенсувати гроші", – написала клієнтка банка.
Представники Monobank відповіли, що всі карти підтримують протокол захисту 3дс. Але не всі сайти використовують цю систему захистку, тому й виникають такі ситуації. Також у банку зазначили, що через застосунок можна встановити обмеження на операції без підтвердження, таким чином захистити себе від шахраїв.
"Всі наші карти підтримують протокол захисту 3дс. При цьому не всі сайти його використовують, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить, успіх оскарження дуже високий. У нашому застосунку можна обмежити ці операції без підтвердження в інтернеті. Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції", – надали відповідь у банку.
Пізніше Monobank відписався, що опрацював заявку на оскарження платежу й дав відповідь в особистих повідомленнях. На це клієнтка відповіла, що проблему вирішено й подякувала за це.
Раніше Інформатор писав, що шахраї вкрали гроші з рахунків у ПриватБанку після фіктивного повідомлення про грошову допомогу. Йдеться про суму понад 43 тисячі гривень. А ось клієнти Monobank скаржаться, що після оплати комуналки кошти з рахунку зняли, а платіж не провели. Оператори Monobank заявляють, що у всьому винний iBox.
Ще повідомляли, що Монобанк закриває транзакції без карток на цілому континенті. Йдеться про країни Африки. нововведення не торкнеться Єгипту, Марокко, Південно-Африканській республіці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.