Клієнти Monobank скаржаться, що після оплати комуналки кошти з рахунку зняли, а платіж не провели: що відповів банк

Monobank пояснив, що проблеми з потраплянням коштів за комуналку на рахунки компаній-постачальників пов'язані з Айбокс Банком

Монобанк
Ситуацію можна вирішити в кілька способів

Одна з клієнтів Монобанку повідомила про проблему, з якою вона зіткнулася при оплаті комунальних послуг. За її словами, банк зняв з її рахунку кошти, але компанія з теплопостачання їх так і не отримала. 

Скарга з'явилася на сайті "Мінфін". Клієнта банку заявляє, що ще кілька місяців тому заплатила за опалення, а нині компанія з теплопостачання повідомляє про заборгованість. 

"Пройшло майже 2 місяці, ні повернення грошей, ні зарахування на рахунок теплопостачальної компанії", — заявила жінка. 

В Monobank вже встигли дати відповідь на цю ситуацію. 

"Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. "Айбокс Банк" був партнером з комунальних платежів, тобто спочатку кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які уклали з ними договір", — заявили в банку. 

При цьому оператори Monobank заявляють, що у всьому винний iBox. Однак жінка не розуміє, чому так, оскільки вона сплачувала не "Айбоксу".

"Оператор Монобанку відповідає, що у всьому винен Айбокс! Але ж я сплачувала не Айбоксу! Чому за прорахунки банку я повинна відповідати своїми грошима і своєю репутацією? Оператор Моно навіть не може назвати рядки, коли щось вирішиться з цією оплатою, лише порекомендував показати скрін платежу про сплату теплопостачальнику (тільки що йому до тієї квитанції, якщо кошти на рахунок все одно не з'являтися і борг у мене не зникне). Дуже погано, що банк не моніторить платежі від клієнтів, знаючи свої прогалини в обслуговуванні.", — йдеться в повідомленні. 

За версією Monobank, це сталося тому, що кошти вже були перераховані "Айбокс Банку", а ліцензія в нього відкликана. В банку заявляють, що там вже почали робити перерахування, й невдовзі всі кошти надійдуть до компаній.
Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube